دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AMS Software PhotoWorks v16.0 ویرایش حرفه ای تصاویر

AMS Software PhotoWorks

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با  ویرایشگر تصویر سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه  ویرایشگر تصویر هستید ،نرم افزار AMS Software PhotoWorks یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای  ویرایشگر تصویر است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه  ویرایشگر تصویر بر آورده سازید.  امروزه استفاده از  ویرایشگر تصویر به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه  ویرایشگر تصویر باعث شده است. ابزارهای  ویرایشگر تصویر با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند.

با گسترش استفاده از  ویرایشگر تصویر نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحویی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با  ویرایشگر تصویر را برآورده سازند. هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با  ویرایشگر تصویر سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.آنچه که در تهیه هر نرم افزار جلب توجه می کند این است که آیا این نرم افزار می تواند نیاز کاربر را در زمینه  ویرایشگر تصویر برآورده سازد و یا نه ؟ بی شک جواب مثبت است چرا که AMS Software PhotoWorks به خوبی نیازهای شما را در زمینه  ویرایشگر تصویر برآورده خواهد ساخت ، پس اگر نیازمند یک نرم افزار جهت کار در زمینه  ویرایشگر تصویر هستید ، نرم افزار AMS Software PhotoWorks تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. نرم افزار AMS Software PhotoWorks با دارا بودن یک محیط کاربری قویی به همراه گرافیک عالی به خوبی تمامی نیازهای شما را در زمینه  ویرایشگر تصویر به خوبی بر آورده کرده است.

بی شک پس از استفاده از AMS Software PhotoWorks دیگر به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که نرم افزار AMS Software PhotoWorks به خوبی توانسته است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کار بر روی  ویرایشگر تصویر را برای شما فراهم آورد. از ویژگی های اساسی نرم افزار AMS Software PhotoWorks می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما در زمنیه  ویرایشگر تصویر اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای  ویرایشگر تصویر برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

  • Features
  • Ability to add watermarks or beautiful symbols to protect the rights of your works
  • Take advantage of the ability to improve the quality of your images
  • Advanced correction of the perspective of your images, which makes the photos more beautiful
  • Ability to watch free tutorials on the secrets of this software on the official website of this product
  • There are dozens of different effects that multiply the beauty of your images
  • Makes face and body retouching easier for you than ever before
نام: AMS Software PhotoWorks
حجم فایل: 220 مگابایت
شرکت سازنده: AMS Software
ورژن: v16.0
آپدیت: 11 دی1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/10/11 نسخه AMS Software PhotoWorks v16.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *