دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Anamorphic Pro 1.8 -MAC

Anamorphic Pro یک نرم افزار حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر گرفته شده در حال پرتره دوربین آیفون را به شاهکارهایی هنری تبدیل کنید و از آن‌ها برای کارهای گوناگون استفاده کنید. کاربری با این اپلیکیشن آسان است با این حال داشتن دانش‌های مربوط به ویرایش تصاویر و عکسی برای کار با آن امری ضروری به حساب میاید. با این نرم افزار عکس های خود را بر روی iphon خود ادیت یا ویرایش کنید و می توانید عکس های خود را به شاهکارهای سینمایی تبدیل کنید . این برنامه را میتوانید با برنامه Mac Photos ادغام کنید و امکان ویرایش عکس ها برای شما آسان تر شود . همچنین به طور معمول شما میتوانید در این نرم افزار اثار خود را با دوستانتان در همه ی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . در این به روز رسانی(up date) که نسخه 1.8 این برنامه است امکان جدیدی برای استفاده کنندگان از این نرم افزار قرار کرفته است که شما میتوانید در این نسخه یاداشت هایی که در دسترس نبودند را فهرست بندی کنید و و همینطور ان ها را منتشر کنید. این نرم افزار اطلاعات زیاد همراه با اطلاعات دقیق از عمق صحنه را ارائه میدهد .

 

ویژگی های نرم افزار Anamorphic Pro 1.8 :
ـ تحریف لنز
ـ عمق کانونی
ـ اطلاعات عمق بار
ـ فیلتر فیلم و ویرایش عکس
-کنترل : تغییر شکل هایی خوشایند مثل برجستگی را میتوانید تحت نظر و کنترل داشته باشید .
-درجه بندی رنگ : کارشناسان در این نرم افزار سعی بر این داشته تا فیلتر هایی (effects) متفاوت مانند فیلترهایی که در سینما برای یک فیلم حرفه ای استفاده میشود را برای شما در این برنامه در نظر گرفته باشند .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *