دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Avast Cleanup Premium v20.1 Build 9294

Avast Cleanup

یکی دیگر از شاهکارهای شرکت مطرح Avast است که پیش از این فعالیت خود را در زمینه تهیه آنتی ویروس های قدرتمند ادامه می داد. این نرم افزار با رابط کاربری مدرن و زیبا ابزاری جهت پاکسازی فایل های اضافی بر روی سیستم با تکنولوژی اسکن دقیق تمامی سیستم برای برای بهینه سازی آن و برنامه ریزی اسکنهای جدید جهت بخینه سازی میزان استفاده از RAM کامپیوتر می باشد. هنگامی که تجزیه و تحلیل توسط این نرم افزار بصورت کامل انجام می شود، ابزار پاکسازی مقدار فایل های اشغال شده توسط فایل های اضافی، کش مرورگرهای نصبی بر روی سیستم، افزودنی ها، و همچنین سابقه دانلود و مرور را نمایش می دهد. این بسته نرم افزاری منحصر به فرد بوده و فایل های DLL به اشتراک گذاشته شده و گزارش های سیستم را می خواند تا به شما کمک کند فضای ذخیره سازی را تا حد امکان آزاد کنید. Avast Cleanup همچنین کوکیهای موجود را که نوسط مرورگرها بر روی آنها نصب شده اند را به دقت بررسی کرده و گزارش کاملی از آنها برای شما نمایش می دهد تا در صورتی که این کوکی ها سبب کاهش سرعت و عملکرد سیستمتان شود بتوانید آنها را تنها با یک کلیک حذف نمایید. با توجه به اینکه سیستم شما تا چه حدی توسط فایل های اضافی پر شده است اسکن و حذف کردن فایل های اضافی ممکن است زمان بیشتری ببرد.

نام: Avast Cleanup
حجم فایل: 139 مگابایت
شرکت سازنده: Avast
ورژن: v20.1 Build 9294
نسخه: Premium
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/06/23 نسخه Avast Cleanup Premium v20.1 Build 9294 اضافه شد.
  • 4 replies
    1. Pooyan says:

      سلام، از همین روش گفته شده انجام دادم و فایل تکست هم بارگذاری شد، ولی برای پاکسازی میره به صفحه پرداخت

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        پس از نصب ری استارت کنید . نرم افزار رو هم با دسترسی ادمین اجرا کنید

        پاسخ دادن
    2. هادی says:

      سلام من نرم افزار رو نصب کردم اما فقط اسکن میکنه و پاکسازی و فیکس کردن رو انجام نمیده و میگه که باید سابسکرایب بکنید که پولیه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *