دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley Navigator V8i SS5 v08.11.09.536 – Win

Bentley Navigator نرم افزار بسیار کاربردی و محبوب Bentley Navigator برنامه ای است جهت همکاری و مرور مدل های BIM که به کاربران خدمت می رساند. افرادی که درگیر پروژه های مختلف و با تنوع زیادی از پارامترهای دخیل در تصمیم گیری هستند، می توانند تصمیماتی بهتر و سریع تر در طول پروژه بگیرند و اتخاذ کنند. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن کلیه نقشه ها، اسناد و مدل ها به کاربر و فرد این امکان را می دهد که به مرور، هدایت و بهینه کردن مدل ها به صورت سه بعدی به همراه نقشه های مربوطه و همه مستندات بپردازند. همچنین این نرم افزار با نمایش موضوعی مدل ها از طریق تجسم و درک بهتر مدل ها و همه داده ها و اطلاعاتاجازه می دهد مهندسان به پروژه ها بپردازند تا بتوانند تصمیم درست تر و کارآمدتری را با در نظر گرفتن همه جوانب، اتخاذ کنند.

سایر مشخصات : نرم افزار Bentley Navigator با ایجاد بینش و نگرش جامع به پروژه و همه عملیات های مربوط به آن و قرار دادن اطلاعات کامل با استفاده از مدل های سه بعدی کمک بسیار زیادی به مدیران می کند. این نرم افزار با دارا بودن همه اطلاعات و جوانب می تواند زمان تحویل پروژه را تعیین کند و به مهندسین یاری برساند. همچنین این نرم افزار قادر است ناهماهنگی های موجود در پروژه را تشخصی دهد و آنها را به اطلاع کاربر برساند تا از انجام و بروز اشتباه جلوگیری شود و در زمان و هزینه صرفه جویی به عمل آید. این نرم افزار که محصولی از شرکت Bentley Systems Incorporated می باشد توانسته یاری رسان بسیاری از پروژهای بزرگ عمرانی به مدیران آنها باشد.

دانلود نرم افزار Bentley Navigator

ویژگی های نرم افزار Bentley Navigator :

– پشتیبانی از سیستم های لمسی برای استفاده و ارتباط بیشتر

– دسترسی به اطلاعات مربوط به پروژه در سیستم عامل های دیگر

– قابلیت جستجو و فیلتر کردن مدل ها بر اساس ویژگی ها، معیارهای هندسی و…

– سرعت و دقت بالای محاسبات

– قابلیت شناسایی اشتباهات و ناهماهنگی ها

– کاربری آسان و کاربرپسند

Bentley Navigator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *