دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار BorisFX Genarts Sapphire v11.0.2 for After Effects/Premiere/OFX – Win/mac

Genarts Sapphire نرم افزار Genarts Sapphire در واقع یک مجموعه قدرتمند و کامل از افکت ها و جلوه های بصری می باشد که در فیلم ها و فایل های ویدئویی کاربرد دارند. کاربرد جلوه های زیبای بصری در فیلم ها و سینمای امروز بسیار گسترش یافته است. جلوه هایی که باعث افزایش جذابیت و زیبایی فیلم ها می شود و مخاطب را به سمت خود جذب می کنند. از این پلاگین در نرم افزارهایی همچون After Effects و Premiere، OFX استفاده می شود. بسیاری از کمپانی های بزرگ برای ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی از این ابزار برای پیشبرد اهداف خود بهره می برند. به عنوان مثال با استفاده از این نرم افزار قادرید مواردی همچون پرتوهای نور، تغییر رنگ پس زمینه، ایجاد صاعقه و صدها افکت دیگر را به زیبایی هرچه تمام به فیلم های خود بیافزایید.

سایر مشخصات : استفاده از نرم افزار Sapphire باعث می شود تا کیفیت فایل خروجی شما افزایش پیدا کند. همچنین با در اختیار قرار دادن ابزارهای متنوع باعث افزایش سرعت انجام کار می شود که این خود باعث بالا رفتن بهره وری و کاهش زمان تولید می شود. از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار سرعت بالای رندر آن می باشد. همچنین موتور رندر Sapphire به صورت RealTime طراحی شده است. این بدان معنی است که در زمان اعمال تغییر در هر بخشی و یا افزودن هر افکتی، تغییرات به صورت آنی اعمال می شود و قادرید آن را مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا عملیات تکراری رندر کاهش پیدا کند تا به صورت آنی تغییرات را مشاهده کنید.

Boris.FX.Genarts.Sapphire.center

ویژگی های نرم افزار Genarts Sapphire :

– قابلیت استفاده از خلاقیت های خود در ایجاد جلوه ها

– سرعت بالای رندر و پردازش و نمایش آنی تغییرات

– قابلیت ایجاد افکت های مختلف نوری

– استفاده شده توسط بزرگان صنعت جلوه های بصری

– کاربری ساده و آسان در عین حرفه ای بودن

– امکان تکرار سریع افکتهای انتخاب شده

Genarts Sapphire

به روز رسانی :

1397/01/22 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies
    1. Violet galaxy says:

      سلام خسته نباشید، من که از سونی وگاس پرو استفاده میکنم باید کدوم نسخه پلاگین رو دانلود کنم ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *