دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CertExams Network Simulator For CCNA v4.7.0 – Win

Network Simulator w / Designer (NetSim w / Visualizer) یک محیط آزمایشگاه مجازی را فراهم می کند که در آن شبکه ی روتر / سوئیچ می تواند شبیه سازی شود. این نرم افزار عمدتا برای آمادگی CCENT CCNA یا ICND2 در نظر گرفته می شود، هرچند که می تواند توسط هر فردی که مایل به یادگیری شبکه با استفاده از روترها و سوئیچ های سیسکو است استفاده شود. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های شبیه ساز شبکه افزوده می شود، تعداد نرم افزار های موجود در این زمینه هم روز به روز بیشتر می شود و شرکت های بسیاری سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه شبیه ساز شبکه دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با شبیه ساز شبکه هستید نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه شبیه ساز شبکه بر آورده سازید. نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه شبیه ساز شبکه به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

App Network Simulator With Designer For CCNA center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA :

– سادگی کار با نرم افزار

– شبیه ساز Router و switch IOS برای آسان تر نمودن فرآیند یادگیری

– شبیه سازی روترهای Cisco IOS (805, 806, 1710, 1720, 2501, 2503, 2610, 2620, 2621, 3620, 3640) و سوئیچ های  ( 1912, 2950, 2960-8TC-L, 2960-24TT-L ).

– ارائه انواع کانکتورهای Serial, Ethernet, IsdnBri, Frame Relay, Fast Ethernet

– حاوی راهنمای گام به گام شبیه سازی شبکه با جزئیات کامل

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی شبیه ساز شبکه

– نرم افزار کاربردی شبیه ساز شبکه

-انجام شبیه ساز شبکه با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار CertExams Network Simulator With Designer For CCNA  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   CertExams

نوع نرم افزار :  ابزار شبیه ساز شبکه

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

CertExams Network Simulator With Designer For CCNA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *