دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Hide Pictures Keep Safe Vault v8.1.11 برای اندروید و iSO

شما هم با نصب این نرم افزار به جمع میلیون ها کاربر بپیوندید که بیش از یک بیلیون عکس را به Keepsafe سپرده اند , این نرم افزار محبوب ترین محافظ آلبوم عکس های شماست . می توانید برای افزایش امنیت حفاظت از عکس و ویدئو های شخصی خود از PIN , اثر انگشت و یا الگو استفاده کنید . این نرم افزار بهترین مکان برای پنهان کردن عکس و ویدئو های مهم شماست . با استفاده از Keepsafe قادر هستید از حریم خصوصی خود محافظت کرده و با کاهش فضای گوشی خود عکس هایتان را از دسترس افراد دیگر دور نگه دارید . از طریق گالری گوشی خود قادر هستید تصاویر و ویدئو های خود را با یک کلیک به برنامه Keepsafe انتقال دهید . بعد از انتقال مواد دلخواه می توانید آن ها را از گالری عمومی گوشی خود حذف کرده و آن ها را به راحتی در فضای  Keepsafe مشاهده کنید . با نصب این نرم افزار با اولین ورود یک درایو آزمایشی رایگان با امنیتی کامل بریتان داده خواهد شد .

دانلود Hide Pictures Keep Safe Vault جدید

ویژگی های نرم افزار Hide Pictures Keep Safe Vault :

– محافظت از خاطرات خاص خود

– ذخیره عکس های خانوادگی

– امکان محافظت از کپی گواهی رانندگی , کارت شناسایی و کارت های اعتباری

– سازماندهی اسناد مهم

– استفاده از PIN، الگو یا اثر انگشت برای محافظت

– پشتیبان گیری از عکس ها یا فیلم های خود برای بازیابی در دستگاه های دیگر در صورت گم شدن , به سرقت رفتن و یا آسیب دیدن دستگاه

– نشان داده نشدن نرم افزار در بین برنامه های استفاده شده اخیر

Hide Pictures Keep Safe Vault

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *