دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Vasco da Gama 11 HD Professional v11.15

نرم افزار Vasco da Gama 10’s HD Professional یک بانک اطالاعاتی بسیار جامع و خوب از اطلاعات GPS نقاط نختلف جهان است که برای کاربردها صنعتی و شخصی طراحی و تولید شده است. این مجموعه حاوی اطلاعات بالغ بر 238000 شهر و روستاست. در این نرم افزار امکانات مختلفی گنجانده شده است و رابط کاربری آن بسیار ساده و جذاب است و به کاربر این امکان را می دهد تا اطلاعات مسیر را به طور مستقیم به این نرم افزار وارد کند. علاوه بر اینها می توان اطلاعات مختلفی نظیر عکس و فیلم و … را که مختص مناطق مختلف جهان هستند به طور مسقیم به این نرم افزار وارد کرد تا بتوان از انها برای تکمیل اطلاعات خود نرم افزار و همچنین تهیه دفترچه خاطرات و یادادشت های سفر استفاده کرد. این نرم افزار از تولیدات شرکت MotionStudios است که برای سیستم عامل محبوب ویندوز طراحی شده است و جزو نرم افزار هایی است که یک سفر خوب و جالب را برای شما به یادگار خواهد گذاشت و بسیاری از توریست ها و جهانگردان نیز به دلیل ساده بودن رابط کاربری این نرم افزار از آن استفاده می کنند. شما کاربران سایت دانلود فارسی می توانید جدید ترین نسخه نرم افزار Vasco da Gama 10’s HD Professional را به طور رایگان دریافت کنید.

سایر توضیحات: از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان استفاده از دو مانیتور به طور همزمان نام برد. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که هم زمان تا 10 مسیر مختلف را در نقشه نمایش دهد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت مجازی به سفر به نقاط مختلف جهان بروید. مکان های مختلف را از نزدیک تماشا کنید و با استفاده از وسایل نقلیه مختلف به نقاط دیگری از جهان سفر کنید. اطلاعات تفریجی و جاذبه های گردشگری آنها را از نزدیک تماشا کنید لذت ببرید.

VdG10 نقشه برداری

ویژگی های اصلی نرم افزار:

اطلاعات بیش از 238000 شهر و روستای مختلف

قابلیت ذخیره نقشه ها و اطلاعات مکانی

قابلیت زوم کردن و دیدن مناظر مختلف از نمای بسیار نزدیک

رابط کاربری بسیار ساده همراه با انیمیشن های بسیار زیبا

امکان گرفتن خروجی از مکان های بازدید شده با کیفیت HD

و…

MotionStudios Vasco da Gama 10 HD Professional

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/10/4نسخه جدید Vasco da Gama 11 HD Professional v11.15 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *