دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار NirLauncher Package v1.20.66 – Win مجموعه ابزار مفید برای ویندوز

NirLauncher مجموعه ای از ابزارهاست که به شما کمک میکند تا از دستگاه ویندوزی خود استفاده بهینه ای داشته باشید. باید اشاره کرد که این پکیج شامل بیش از 150 ابزار مختلف از قبیل نمایش وضعیت شبکه، بازیابی انواع مختلف پسورد، پاک کردن حافظه کش مرورگر ها و … است و همین مسئله باعث میشود که به نقاط مختلف ویندوز دسترسی جامعی داشته باشید و بی شک از دستورات مختلف و پیچیده CMD رهایی یابید. این نرم افزار کاربردی و کم حجم توسط شرکت NirSoft تولید میشود و نسخه های مختلف این نرم افزار، حاصل نظرات کاربران آن است. از همین رو میتوان تغییرات قسمت های مختلف این نرم افزار را در طی روند تولید آن مشاهده کرد.

سایر توضیحات: این بسته نرم افزاری شامل بیش از 150 ابزار مختلف و اختصاصی است که شما میتوانید از انها برای مقاصد مختلف نظیر مرورگرهای اینترنت، مشاهده وضعیت شبکه، دیسکها، لپ تاپ، ویدئو، صدا، برنامه نویسی و … استفاده کنید. نکته جالب و قابل این نرم افزار اسن است که شما به عنوان یک کاربر میتوانید از این نرم نرم افزار به صورت پرتابل و در انواع حافظه فلش استفاده کنید و نیاز به نصب بر روی هر سیستم ندارد. علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی ابزار مفید، میتوان به یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد که شما با این نرم افزار میتوانید زمانبندی های مختلفی برای اجرای خودکار نرم افزارهای مد نظرتان داشته باشید و این نرم افزار با تعیین تاریخ و ساعت اجرا میتوانید بدون دخالت شما، نرم افزار مورد نظر شما را اجرا کند.

دانلود nir launcher

به طور کلی این نرم افزار یک بسته ی همه کاره است که میتواند به شما در استفاده هرچه بهتر از دستگاه ویندوزیتان کمک زیادی کند. این ابزار یک نرم افزار قدرتمند است که میتواند احساس مدیریتی خوبی را در شما بیانگیزد و به شما این حس را القا کند که میتوان به یک ابزار مدیریتی خوب، تمامی بخش های مختلف سیستم را مشاهده و نظارت کرد.

ویژگی های اصلی این نرم افزار:

امکان استفاده به صورت پرتابل و در USB فلش

امکان استفاده رایگان از تمامی ابزارهای موجود در بسته

امکان اضافه کردن ابزارهای جدید

امکان خروجی گرفتن تنظیمات برای استفاده در فلش USB

و …

NirLauncher

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/10/10نسخه جدید NirLauncher Package v1.20.66 اضافه شد.
  • 5 replies
    1. Renfe says:

      1 0 آقای آریان شما مقاله ای رو نوشته بودید در مورد امنیت گوگل پلی و نصب بازار و مایکت و یه بحث هایی داشتین با دوستان خواستم تجربه ای رو در مورد بازار بگم من موبایلم ویروسی شده بود و یه برنامه به صورت پنهان نصب میشد و باعث هنگ گوشی میشد به همین خاطر نرم افزار king root رو نصب کردم این نرم افزار تو یه قسمتی برنامه های خطرناک رو هشدار میداد برای من بازار رو هم جزو برنامه های خطرناک میاورد که حذف کنم ولی مثلا فکر کنم مایکت رو نه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *