دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار NTLite Enterprise v1.8.0.6790 – Win

NTLite نرم افزار NTLite یک ابزار با قابلیت های فراوان جهت شخصی سازی ویندوز و تنظیم component های آن می باشد. کاربر قادر است تا اصلاحات و تغییرات را روی فایل ایمیج ویندوز و یا حتی خود آن اعمال کند. با استفاده از این نرم افزار قادرید تا کامپوننت هایی که به آنها نیازی ندارید را به آسانی حذف کنید تا در راستای افزایش سرعت ویندوز و بهینه کردن آن قدم بردارید. در واقع NTLite به شما این اجازه را می دهد تا هر نوع ویندوزی را با سلیقه و هدف خاص خود شخصی کنید و در اختیار دیگران قرار دهید و یا حتی منتشر کنید. نگران اعمال تغییرات نباشید. زیرا هر تغییری را که ایجاد می کنید می توانید قبل از تایید کردن به صورت نمایشی مشاهده کنید و بعد از آن اعمال کنید.

سایر مشخصات : با استفاده از NTLite به آسانی می توانید  silent switch ایجاد نمایید و application installer ها را اجرا نمایید. طراحی این نرم افزار به گونه ای می باشد که کاربر بتواند بیشتر وقت خود را صرف فعالیت های شخصی کردن و برنامه نویسی و ایجاد تغییرات نماید. این نرم افزار قادر است تمام سخت افزارهای شما را بررسی کند و از ویژگی های آن ها در جهت فعالیت های مورد نظر استفاده کند. یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی های این نرم افزار قابلیت live edit mode می باشد. در واقع این ویژگی سبب می شود تا بدون تعویض ویندوز تغییرات را اعمال کنید و سیستم را با ویژگی های جدید تحویل بگیرید.

NTLite.center

ویژگی های نرم افزار NTLite :

– رابط کاربری بسیار ساده و آسان

– قابلیت مشاهده تغییرات قبل از تایید نهایی آنها

– امکان پشتیبانی از ویندوزهای مجازی

– امکان حذف کردن تمامی تصاویر و تم ها و…

– قابلیت افزودن نصب خودکار ویندوز

– ایجاد سی دی بوت با فرمت ایزو

– قابلیت اعمال تغییر در رجیستری ویندوز

NTLite

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/01/10نسخه جدید NTLite Enterprise v1.8.0.6790 اضافه شد.
  • 4 replies
    1. بابک فخر اور says:

      سلام عرض ادب
      این نسخه خیلی قدیمی هست لطفا جدید ترین نسخه اینترپرایز رو بزارید

      پاسخ دادن
    2. وحید سیگاری says:

      لطفا نسخه جدید اینترپرایز رو بزارید این نسخه ای که الان هست مال عهده بوقه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *