دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Resizer Pro 1.2 – win

نرم افزار قدرتمند Resizer ابزاری رایگان برای دسته بندی و تغییر سایز تصاویر ذخیره شده بر روی هارد دیسک کامپیوتر شما می باشد . نرم افزار Resizer ابزار بسیار کاملی برای کسانی می باشد که تصاویر دیجیتالی خود را بر روی رایانه خود ذخیره می کنند و می خواهند که تصاویر خود را تغییر سایز دهند، تبدیل و فشرده نمایند، از روی آن ها کپی بگیرند و یا آنها را مرتب و دسته بندی نمایند . این نرم افزار قدرتمند با اکثر مرورگرهای اینترنتی نیز سازگاری دارد وکاربران می توانند با کلیک راست کردن بر روی هر تصویری که می خواهند به راحتی به ویرایش آن بپردازند . با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند به راحتی تصاویر خود را برای استفاده در اینترنت ذخیره سازند تا بسیار راحت تر آن ها را بارگذاری شوند و یا در باکس های ایمیل آسان تر جا به جا شوند . با استفاده از رزولوشن های بالا می توان به راحتی عکس های خود را برای ایجاد والپیپر تغییر سایز داد . همچنین Resizer می توان با استفاده از یک قالب، نام فایل ها را تغییر داد و نرم افزار این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی بر روی تصاویر واتر مارک ایجاد کنند .

Resizer.center

ویزگی های نرم افزار Resizer Pro 1.2:

 پشتیبانی از اکثر فرمت های تصاویر دیجیتالی

رابط کاربری ساده

توانایی تغییر سایز تصاویر جهت استفاده در اینترنت

قرار دادن تصاویر در قالب های خاص

و …

مشخصات نرم افزار Resizer Pro 1.2:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : ویرایش تصویر

نوع فایل : EXE

 

Batch image resizer. It has an easy to use drag-n-drop interface with variety of options, such as aspect ratio fit methods, target image formats, customizable output filename pattern and more.

 

Supported image formats: BMP, GIF, PNG, JPEG, TIFF.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *