دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Rosetta Stone TOTALe 5.0.37 همراه با تمامی زبان ها

نرم افزار Rosetta Stone معروفترین نرم افزار آموزش زبان در سراسر جهان می باشد که به ارائه ی بسته های آموزشی برای تدریس 30 زبان زنده ی جهان می پردازد . نرم افزار Rosetta Stone با استفاده از تکنولوزی چند رسانه ای (استفاده از تصویر، متن و صدا) و همچنین سخت تر کردن تمرینات در حین پیشرفت دانشجو روشی جدید را برای آموزش لغت و دستور زبان بدون استفاده از ترجمه کردن عرضه کرد . به این نوع روش تدریس، روش غوطه وری پویا گفته می شود . به گفته مدیران این کمپانی، این نوع روش تدریس همان روشی است که فرد زبان مادری خود را یاد می گیرد . در این متد درسی هیچ گونه ترجمه ای صورت نمی گیرد پس در نتیجه در این روش درسی، هیچ توضیح اضافی در رابطه با دستور زبان گفته نمی شود و هیچ لیست لغتی برای حفظ کردن وجود ندارد . طراحان نرم افزار آموزش زبان رزتا استون بر این باور هستند که یادگیری یک زبان باید سرگرم کننده، راحت و تاثیر گذار باشد . نرم افزار Rosetta Stone تا کنون میلیون ها کاربر از بیش از 150 کشور جهان داشته است .

سطح بندی های نرم افزار Rosetta Stone :

تمامی زبان های موجود در نرم افزار Rosetta Stone معمولا دارای 3 سطح هستند به جز زبان های پر کاربرد جهان مانند انگلیسی، فرانسوی و آلمانی که دارای 5 سطح می باشند . معمولا هر سطح شامل 8 یونیت است که به آموزش و تقویت Grammar, Listening, Reading, Speaking,Writing و Vocabulary زبان آموزان میپردازد .

– سطح 1 شامل 8 یونیت است که برای آموزش زبان از لغات ساده ای مانند “boy”, “girl”, “man” شروع می کند و همچنین به آموزش ترتیبی اعداد، زمان های گذشته و آینده افعال می پردازد . در سطح 1، یک یونیت برای یادگیری جهت ها و یافتن آدرس اختصاص داده شده است . در مجموع سطح 1 شامل 92 درس می باشد .

– سطح 2 به این گونه است حول محور موضوع خاصی می چرخد مانند مدرسه، طبیعت، اتومبیل و … و به یاد دادن مسائل مربوط به آنها می پردازد . همچنین به در این سطح، نکات گرامری نسبتا پیشرفته ای همرا با سوژه های خاصی مانند بانک، مسافرت و خرید آموزش داده می شود . در این سطح برای یادگیری بهتر مفاهیم توسط زبان آموزان از فیلم ها و انیمیشن های کوتاهی همراه با زیرنویس استفاده شده است . در مجموع سطح 2 شامل 118 درس می باشد.

– سطح 3 شامل ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر و متون طولانی تر برای گسترش سطح یادگیری زبان آموزان است.

ویژگی های نرم افزار Rosetta Stone : 

– آشنایی با گرامر زبان مورد یادگیری

– آشنایی با لغات زبان مورد نظر و یادگیری نحوه ی استفاده از آنها

– آشنایی با فرهنگ مردمی زبان مورد نظر

– یادگیری خواندن و نوشتن زبان جدید

– گرفتن آرمونی کوچک در پایان هر بخش آموزشی

– آموزش نخوه ی خرید کردن و سفارش دادن غذا در رستوران و …

– داشتن تمارینی هوشمند و چند رسانه ای

– و …

مجموعه ای که هم اکنون مشاهده می فرمایید شامل نرم افزار Rosetta Stone برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش می باشد . تمامی سطوح 24 زبان ارائه شده برای نرم افزار Rosetta Stone جهت سهولت شما عزیزان در این مجموعه ی بی نظیر آموزشی گرد آوری شده است . امیدواریم که از دانلود این بسته ی آموزشی زبان لذت ببرید . در زیر می توانید فهرستی از ربان های موجود در این بسته را مشاهده نمایید :

– Arabic عربی

– (Chinese (Mandarin چینی

– Dutch هلندی

– (English (American انگلیسی (با لهجه ی آمریکایی)

– (English (British انگلیسی (با لهجه ی انگلیسی)

– (Filipino (Tagalog فیلیپینی

– French فرانسوی

– German آلمانی

– Greek یونانی

– Hebrew عبری

– Hindi هندی

– Irish ایرلندی

– Italian ایتالیایی

– Japanese ژاپنی

– Korean کره ای

– Latin لاتین

– Persian فارسی

– Polish لهستانی

– (Portuguese (Brazil پرتغالی (برزیلی)

– Russian روسی

– (Spanish (Latin America اسپانیولی (با لهجه ی آمریکای جنوبی)

– (Spanish (Spain اسپانیولی (با لهجه ی اسپانیایی)

– Swedish سوئدی

– Turkish ترکی

فیلم راهنمای نصب نرم افزار همراه با زبان ها

به روز رسانی :

1398/09/22 نسخه Rosetta Stone TOTALe 5.0.37.43113 اضافه شد .
  • 407 replies
    1. Faride says:

      مشکل دانلودم حل شد. با فایرفاکس لینک دانلود نشون داده نمیشد و با کروم برای چند لحظه نشون داده میشه که تونستم دانلود کنم.
      خواستم ازتون تشکر کنم چون با راهنمایی شما بالاخره تونستم دروسی که دانلود کردم رو فعال کنم و روش کار کنم. توضیحات و فایل های کرک سایت هایی دیگه برای من جواب نمیداد.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *