دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود 430 پریست مخصوص Lightroom

این مجموعه حاوی 12 کلکسیون از پریست های حرفه ای نرم افزار Lightroom می باشد که توسط شرکت CreativePresets طراحی و ارائه شده است و در مجموعه بیش از 430 پریست در آن یافت می شود. هر کدام از این پریست ها به طور خاص برای مجموعه ای از تصاویر طراحی شده است و افکت های جذابی را به آن ها اضافه می نماید. شما می توانید این پریست ها را برای موضوعات مختلفی نظیر طراحی داخلی، پرتره های مدرن، تصاویر عروسی، اسکرین شات فیلم، و غیره بکار ببرید. در ادامه چندین نمونه از کار این پریست ها قرار داده شده که قابلیت های آن ها را بخوبی نمایش می دهد.

سایر توضیحات: پریست ها، افکت های از پیش ساخته شده ای هستند که با اجرای آن ها تنظیمات خاصی روی عکس های شما اعمال می شود. شما می توانید به کمک پریست ها و با نصب ساده ی آنها، تصاویر خود را به راحتی تغییر دهید و جلوه های زیبایی را بر روی آن ها اعمال نمائید. ادوبی لایت روم یک پردازشگر و ویرایشگر عکس می‌باشد که توسط شرکت ادوبی برای ویندوز و او اس ده منتشر شده است. این برنامه به کاربر اجازه ی دیدن، ویرایش و روتوش تعداد زیادی از عکس‌ های دیجیتالی را می‌ دهد.

430 Lightroom presets Bundle center

download 430 Lightroom presets Bundle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *