دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Frontline Zed ZiGen Science Facility – CODEX

Frontline Zed

یک بازی اکشن و استراتژیک برای کامپیوتر است . در بازی Frontline Zed باید سلاح ها را تا جایی که می توانید جمع آوری و انبار کنید ، وقت را مدیریت کنید و با زامبی هایی که قصد جان شما را دارند مبارزه کنید . آیا وقت خود را صرف دفاع و بهینه سازی سازه های دفاعی خود می کنید یا صرف پیدا کردن بازمانده هایی همچون خودتان که از حمله زامبی های نجات پیدا کرده اند ؟. از ویژگی های اصلی

بازی Frontline Zed

می توان به : زمان خود را باید مدیریت کنید و تا می توانید سلاح انبار و ذخیره کنید و به دنبال افراد دیگر بگردید تا آنها به شما کمک کنند ، شب هنگام از مواضع خود در برابر انبوه دشمن دفاع کنید و از یک سیستم کشتار زامبی در بازی لذت ببرید ، گیم پلی بازی در دو ساعت است و حاوی داستانی عمیق است که باید نجات انسان ها را از آمریکا به سمت سایر نقاط زمین شروع کنید. این بازی دارای دو DLC هست که در آینده برای کسانی که این بازی را دارند عرضه می شود  و … اشاره کرد .

 

نام: Frontline Zed
حجم فایل: 2.91 گیگابایت
شرکت سازنده: Volcanic Games
تاریخ انتشار: 2019
نسخه: CODEX
آپدیت: ZiGen Science Facility
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، استراتژیک ، خشن
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Volcanic Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/01/19 بازی Frontline Zed ZiGen Science Facility نسخه CODEX اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *