دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم مستند Postcards from the 48% 2018

فیلم مستند ساخته شده توسط کسانی که رای دادند، رأی دهندگان مجلس اتحادیه اروپا در سال 2016 باقی ماندند – 48 درصد – برای نشان دادن 27 کشور عضو اتحادیه اروپا که از پیروزی رکورددار دور بوده و به همین دلیل برخی از آنها برای نجات بخشی از اتحادیه اروپا این فیلم به طور تقریبا در منچستر شلیک شده است، این فیلم از اشتیاق و محکومیت کارگردان دیوید ویلکینسون است که همچنین اولین فیلم را در مورد پیشگام سینمایی لوئیس ل پرنس ساخت.هر چه با Brexit اتفاق می افتد، در سال های آینده، این فیلم خواهد بود یک رکورد بسیار ارزشمند از آنچه مردم که رای و یا پشتیبانی در فکر پرسی اتحادیه اروپا باقی می ماند و احساس در مورد آنکه مجبور به ترک اتحادیه اروپا. از ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد: مصاحبه ها و عکس های مردم از خیابان به شخصیت های سیاسی، رسانه ها و هنر. تیم تولید انگلستان سفر می کند تا تاثیرات احتمال خروج اتحادیه اروپا را کشف کند و بسیاری از مسائل قابل توجه را به صورت بصری در یک راه قدرتمند نشان دهد. فیلم برداری شده در یک سبک مستند معمولی بریتانیایی، لحظات دمدمی، عجیب و غریب وجود دارد که شخصیت ملی ما را کاملا نشان می دهد. تماشای این فیلم من را به لحاظ عاطفی به روز بعد از رای گیری بازگشت – به حالت کفر و احساسات از دست دادن من بود، تجربه بسیاری از میلیون ها نفر از مردم صبح روز جمعه. من امیدوارم که این فیلم بر روی تلویزیون تماشاگر زمین آزاد نمایش داده شود تا مردم بیشتری بتوانند آن را ببینند و به این کشور فرصتی ببخشند تا بلافاصله بیدار شوند….

Postcards from the 48% 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور انگلستان به کارگردانی David Wilkinson و نویسندگی Emlyn Price, David Wilkinson، با حضور ستارگانی همچون  Patrick Stewart, Miriam Margolyes, Bob Geldof. این مستند ساخت کمپانی Guerilla Docs, Postcard Films که برای اولین بار در تارخ 6 July 2018 به نمایش در آمد. اطلاعات فیلم مستند Postcards from the 48% 2018 :

کارگردان : David Wilkinson

نویسنده : Emlyn Price, David Wilkinson

ستارگان : Patrick Stewart, Miriam Margolyes, Bob Geldof

محصول کمپانی : Guerilla Docs, Postcard Films

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 6 July 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 54 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.4/10

Postcards from the 48% 2018

  • 1 replies
    1. الهه says:

      ممنونم از وبسایت خوب و محتوای محشرتون. من عااااشق مستندهایی که میگذارید شدم. خیلی توی انتخابشون دقت به خرج دادین. منتظرم لینک دانلود این مستندم قرار بدین 🙂

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *