دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی صدایی از میان سنگ‌ها با فرمت mp4

کتاب صوتی صدایی از میان سنگ‌ها

، کتابی به نویسندگی اندرو شاو می باشد . این کتاب در سال 1997 به رشته تحریر در آمده است . داستان کتاب درباره پسربچه‌ای پس از مرگ مادرش معتقد است می‌تواند صدای او را از میان سنگ‌های عمارت بشنود. پرستار جوان او نیز باوجودِ انکار،کم‌‌کم تحت‌تأثیر این باور قرار می‌گیرد.

ورنا دختر جوانی است که به‌عنوان پرستار در عمارتی بزرگ و قدیمی به کار مشغول می‌شود تا از پسرک خانواده، جیکوب، مراقبت کند. از آنجا که مادر خانواده چندماهی است از دنیا رفته، پسرک به سکوتی خودخواسته فرورفته و حرف نمی‌زند. او طبق وصیتی که از مادرش شنیده، منتظر است تا صدای او را از میان سنگ‌های دیوار بشنود.

گرچه جیکوب تمایلی به ایجاد ارتباط با پرستارش ندارد، اما ورنا تلاش می‌کند که به‌تدریج و با مهربانی به او نزدیک شود؛ بنابراین سعی می‌کند جیکوب را متقاعد کند که هرگز صدای مادرش را از میان سنگ‌های دیوار نخواهد شنید و بهتر است به زندگی عادی خود بازگردد. همچنین در سال 2017 فیلمی با این عنوان ساخته شده است .

نام: صدایی از میان سنگ‌ها
حجم فایل: 18 مگابایت
زبان: فارسی
ژانر: رمان و داستان
مدت زمان پخش: 40 دقیقه
فرمت فایل: MP4
نویسنده: اندرو شاو
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *