دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ReviverSoft Driver Reviver v5.34.3.2

ReviverSoft Driver Reviver

در دنیای امروزی نصب درایور اشتباه و بدافزار ممکن است پردازش سیستم شما را غیرفعال نموده و شما را در معرض خطر قرار دهد. درایور های سخت افزاری از جمله نرم افزار های ضروری برای درایور های موجود بر روی سیستم شما می باشد که شما را قادر می سازد تا بتوانید با نرم افزار ها و سیستم عامل خود تعامل بسیار خوبی را برقرار نمایید این دسته از درایور ها به شما امکان می دهند تا بتوانید به تمام قابلیت ها و ویژگی های قطعات سخت افزاری  موجود بر روی سیستم خود دسترسی پیدا کرده و به پیکربندی و استفاده کامل از آن ها بپردازید. نرم افزار ReviverSoft Driver Reviver به شما امکان شناسایی دقیق و نصب درایور های صحیح برای تمامی اجزای سخت افزاری را ارایه می نماید. همچنین به روز رسانی درایور ها بسیار زمان بر و دشوار بوده و ممکن است تا ساعت ها وقت شما را بگیرد اما با کمک نرم افزار ReviverSoft Driver Reviver شما می توانید زمان به روز رسانی را به کمک اسکن سریع و انجام عملیات به کمتر از یک دقیقه برسانید. همچنین با دارا بودن رابط کاربری آسان و قدرتمند و دارا بودن ویژگی های امنیتی مانند تهیه نسخه پشتیبان از درایور ها به صورت خودکار ، قابلیت بازیابی داده های نسخه پشتیبان ، استثنا ، زمان بندی به روز رسانی و بسیاری دیگر از این ویژگی ها به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه به به روز رسانی قطعات سخت افزاری بپردازید.

ویژگی های نرم افزار ReviverSoft Driver Reviver:

توانایی شناسایی درایور های منقضی شده با سرعت و راحتی بالا

توانایی به حداکثر رساندن قدرت و قابلیت های سیستم شما و قطعات متصل به آن

توانایی تضمین قدرت و عملکرد بهینه قطعات سخت افزاری سیستم در سطح مطلوب

توانایی به روز رسانی تمامی درایور های منقضی شده به کمک درایور های سازنده اصلی قطعات

توانایی از بین بردن ریسک دانلود و نصب درایور های آلوده و ناشناس به منظور افزایش سرعت سیستم

نام: ReviverSoft Driver Reviver
حجم فایل: 85 مگابایت
شرکت سازنده: Driver Reviver
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v5.34.3.2
نسخه: 32 بیتی و 64 بیتی
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/08/05 نسخه ReviverSoft Driver Reviver v5.34.3.2 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. ali says:

      با سلام من با لپتاب همه اپدیت ها را انجام دادم بعد تنظیمات نور و تاچ پدم خراب شده کار نمی کنه ایا باید کل اپدیت ها را پا ک کنم؟

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        نرم افزار مربوط به کنترل نور و تاچ پد لپ تاپ رو حذف و دوباره نصب کنید.
        اگر مشکل حل نشد، تمام درایور ها را نصب کنید و به ترتیب درایور ها را آپدیت کنید و تست کنید تا متوجه شوید کدام درایور باعث ایجاد مشکل می شود.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *