دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آلبوم زندگی کن از رضا صادقی

آلبوم جدید رضا صادقی زندگی کن، نام دارد . زندگی کن شامل چهارده آهنگ می شود . به غیر از خود رضا صادقی، وحید پویان، میلاد بابایی، بابک بابایی، مجتبی ابوالقاسم‌ پور، انوش بنارویی و معین راهبر آهنگسازان این آلبوم بوده‌ اند . آهنگ زندگی کن یعنی اولین آهنگ یک ترانه نسبتا اجتماعی دارد و آهنگی انگیزشی است . در ادامه کارهای عاشقانه و پر احساسی به سبک خود صادقی می‌ شنویم . گویش هرمزگانی فراموش نشده و به سنت آلبوم‌ های قبلی یک آهنگ بندری به اسم جوک دهاتی می‌ شنویم . رضا صادقی در آخرین روزهای سال نود و هفت هدیه خوبی به طرفداران پرشمارش داد . می توانید آن را به صورت قانونی دانلود کنید و لذت ببرید . رضا صادقی، در تاریخ 25 مرداد 1358 در شهر بندرعباس متولد شد . او خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه‌سرا است .
رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌ سرایی و آهنگسازی به عهده خودش بوده‌ است، و در اشعار بندری‌ اش از سروده‌ های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌ است . رضا صادقی تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه استکهلم سوئد در مقطع لیسانس انجام داد . رضا صادقی با بیشتر خواننده‌های داخلی رابطه خوبی دارد و سابقه همکاری با بسیاری از آنان از جمله بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سالار عقیلی را دارد .

 

 

مشخصات آلبوم زندگی کن : 

اثری از : رضا صادقی

آهنگسازان : معین راهبر، وحید پویان، رضا صادقی، بابک بابایی، انوش بنارویی،

میلاد بابایی، مجتبی ابوالقاسم پور تنظیم کننده : مسعود جهانی

تنظیم‌کنندگان : رضا صادقی، سعید شمس، شهراد امیدوار،

مهران خالصی، مجتبی ابوالقاسم پور، حامی نخعی، پدرام شهرکی

شاعران : ساره تاجیک، عاطفه حبیبی، بابک بابایی،

رضا صادقی، المیرا اسکندی، مهدی ایوبی

نوازندگان : ایلتر کورکالا، مسعود همایونی، فاضل پیش، فرشید ادهمی، فراز نصیری، دارا دارایی،

مجتبی شکاری، نیما حمیدی، رضا آذر نجات، بابک شهرکی، امیر جاهد، مهسا گرجی، سیاوش ولی پور،

محسن خاش، مژگان ابوالفتحی، ترگل خلیقی، سیاوش خرمی، اشکان رهبر، فرزاد صفری، مرسل وطنی

کیفیت : 320 – 128

تیرز آلبوم زندگی کن از رضا صادقی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *