دانلود آنتی ویروس Avast Pro Antivirus v18.5.2342 – Win

آیا می خواهید یک نرم افزار امنیتی ، پر سرعت ، با امکانات بالا و … در سیستم عامل ویندوز خود داشته باشید ؟ آیا می خواهید به راحتی و بدون دردسر در فضای مجازی به جستجو بپردازید و ویروس های خطرناک و هکر ها شما را تهدید نکنند ؟ قطعا برای هر سیستم عاملی نیاز است که یک آنتی ویروس قدرتمند نصب داشته باشد تا تمام جنبه های مختلف سیستم را زیر نظر داشته باشد که نگذارد به سیستم شما آسیبی وارد شود . آنتی ویروس های بسیاری هستند که می توانند از سیستم عامل شما محافظت به عمل آورند و یک سیستم امن را به شما هدیه بدهند که یکی از بهترین های آن آنتی ویروس Avast Pro Antivirus می باشد که به تازگی نسخه ی آن توسط کمپانی مشهور Avast برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است .نسخه ی Avast Pro Antivirus بیشتر امنیت مثبت فنی را در شبکه های اضافی و DNS فراهم می کند و این آنتی ویروس در برابر تهدیدات آنلاین اینترنتی بسیار خود عمل می کند . نرم افزار Avast Pro Antivirus دارای موتور اسکن شناسایی ویروس می باشد شما با استفاده از این نرم افزار تمام مطالبی که در سیستم خود دارید را اسکن می کند در این نرم افزار شما میتوانید به دیوار آتش که برای امنیت اینترنت و محافظت از جاسوسی می باشد را به همراه داشته باشید. بعضی از ویژگی های آنتی ویروس Avast Pro Antivirus عبارتند از : ضد نرم افزار های جاسوسی ،  سپر اینترنتی ، آپدیت اتوماتیک ، مقاوم در برابر آلودگی ، قابل استفاده برای تمامی کاربراین با ظاهری ساده ، پشتیبانی از ویندوزهای 32 و 64 بیتی ، سپر شبکه ، اسکنر هوشمند ، حالت جدید گیمینگ ، یکپارچه یازی سیستم ها و غیره می باشد . آنتی ویروس Avast Pro Antivirus از سیستم شما در برابر انواع تهدید های خطرناک و ویروس های مختلف حفاظت می کند . حافظت از صفحات بانکداری الکترونیکی و و رمزگذاری برای نام کاربری و پسورد ها از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد .

 ویژگی های آنتی ویروس Avast Pro Antivirus :

– دارای یک اسکن هوشمند و قدرتمند با یک کلیک ساده

برقرار کردن  امنیت برای صفحه اصلی شبکه ، اسکن شبکه خانگی خود برای آسیب پذیری های مختلف مانند (وضعیت وای فای ، دستگاه های متصل ، تنظیمات روتر و … )

– مقابله با انواع ویروس های خطرناک مانند تروجان

مجموعه ای از ابزارهای طراحی شده برای ارائه حفاظت اضافی

تشخیص انواع تهدیدات تند اینترنتی از ویروس ها ، نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها

– پیکربندی تنظیمات سیستم

– تغییر در ثبات و عملکرد در تمام اجزای انتی ویروس

Avast Pro Antivirus

به روز رسانی :

1397/03/30 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies
    1. محمد حسن says:

      چرا همه برنامه هاتون پولی و لایسنس میخواد ؟ رایگان ندارین محض رضای خدا ؟

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        دوست عزیز مگه برنامه رو ما طراحی میکنیم که بدون لایسنس کار کنه ؟ بعدشم این آنتی ویروس کرک داره و میتونید با استفاده از اون از آنتی ویروس استفاده کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *