دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Seikaisuru Kado با زیرنویس فارسی (قسمت 12 فصل اول اضافه شد)

خلاصه داستان انیمه سریالی Seikaisuru Kado بر این قرار است که کوجیرو شیندو رئیس و مسئول کلی کابینه سیاستگذاری برای یک سفر رسمی و کاری به فرودگاه هاندا سفر می کند . ولی زمانی که هواپیما در فرودگاه است سازه‌ای عظیم از آسمان پدیدار میشود . هواپیمایی که 251 مسافر به همراه کوجیرو شیندو در آن هستند بدون آسیب به درون سازه کشیده می شوند . پس از اینکه همه از هواپیما پیاده شدند مردی که به ظاهر فردی عادی به نظر می رسید به سمت مسافرین می آید و تمامی افرادی که در هواپیما بودند را مطمئن میکند که جایشان امن است . کوجیرو شیندو از او میخواهد که خود را معرفی کرده و موقعیت را برای آن شرح دهد . سپس خارج سازه روی صفحه‌ای بزرگ نمایش داده می شود و در همان حال تلفن تمامی مسافرین همزمان شروع به زنگ زدن می کند. در این هنگام بر صفحه تلفن تمامی آنها پیامی که به همه ژاپنی‌ ها فرستاده شده است به این صورت است که من یاهاکوی زاشیونینا به شما اطلاع میدهم که قرار است در امور داخلی ژاپن دخالت کنم. آیا شیندو میتواند میانجی ژاپن و آنیسوترون‌ها شود . هدف این مرد جوان چیست؟

سایر توضیحات : انیمه سریالی Seikaisuru Kado توسط یکی از بهترین کمپانی های مطرح جهان به نام Toei Animation برای عموم عرضه شد . این انیمه در 30 ژانویه 2017 ساخته و در 7 آپریل منتشر شد . به گفته کارگردان این سریال کل این مجموعه 12 قسمت بوده و تمامی افراد 13 سال به بالا می توانند آن را مشاهده کنند . مدت زمان هر قسمت این سریال 23 دقیقه بوده و شما می توانید با کیفیت بالا این مجموعه را مشاهده کنید . امیدواریم که از دانلود انیمه سریالی Seikaisuru Kado لذت ببرید .

مشخصات انیمه سریالی Seikaisuru Kado :

– ژانر : انیمیشن – علمی – تخیلی

– کارگردان : Kotomi Deai

– نویسنده : Manga

– شرکت سازنده : Toei Animation

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 7 آپریل 2017

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– پیوند : WIKIPEDIA

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Seikaisuru Kado

به روز رسانی :

1396/06/22 - قسمت 12 فصل اول اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *