دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی ZOOks 2018

ZOOKS یک داستان معاصر درباره مردم و طبیعت است. داستانی با ترکیبی درام گونه میان انسان و طبیعت که تفاوت آن در آسیب رسان بودن طبیعت نسبت به انسان است.شامل یک پری دریایی،پاذشاهان،قهرمانان جوان و … .Robin یک جوان 13 ساله که در جنگلی زندگی می کنید که جنگل یه موضوع منع شده است زیرا جنگل ان جنگل مرسوم نیست ! سرشار از گیاهان کثیف و خطرناک ، پروانه های وحشی ، حیوانات بسیار خشمگین و … .پادشاه جنگل به نام Ferdinand و دفتر حفاظت جنگل مردمی به نام the BNC تا بتواند فاصه بین مردم و جنگل را امن نگهدارد و مردم را از خطراتی که ممکن است از طرف جنگل به وجود آید دور نگهدارند.یک روز در طی یک ماموریت مادر Robin به نام Marjolein او را در جنگل گم می کند و داستان اصلی انیمیشن آغاز می شود.Robin در جنگل به جستجویی حقیقتی که سال ها از همه مردم پنهان شده است می گردد و … .

ZOOks 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور بلژیک که به عنوانی به ذات کشور بلژیک نزدیک است.کمپانی نام آشنای  BNP Paribas Fortis Film Finance با همکاری کمپانی Fridge و The Potemkino شروع به ساخت این انیمیشن نموده اند و در حال حاضر مراح ساخت به پایان رسیده است و در تاریخ  4 February 2018 منتشر خواهد شد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی ZOOks 2018 :

+ کارگردان : Dimitri Leue, Kristoff Leue

+ نویسنده : Dimitri Leue, Kristoff Leue

+ صداپیشگان : Warre Borgmans,Frank Focketyn,Wim Helsen,Wouter Hendrickx,Daisy Ip

+ ژانر :  Animation

+ محصول کمپانی : BNP Paribas Fortis Film Finance, Fridge, The, Potemkino

+ ساخت کشور : Belgium

+ تاریخ انتشار :   (February 2018 4 (Belgium

+ مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : —

ZOOks 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *