دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Scooby Doo And the Samurai با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Scooby Doo And the Samurai با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن آمریکایی می باشد که از سال 1969 تا به امروز در حال پخش بوده است . این مجموعه در رابطخ با 4 نوجوان با نام های فرد جونز ، دافنی بلیک ، ولما دینکلی ، نورویل راجرز و سگ سخنگوی انسان نمای انها اسکوبی دو می باشد . در موزه هنر های باستان توکیو اقای تاکاگاوا ، کنجی و سرایدار موزه شاهد زنده شدن یک سامورایی سیاه رنگ می باشند ، یک مبارز ژاپنی قدیمی که به تازگی به موزه منتقل شده بود . روز بعد گروه رمز و راز به آنجا می ایند تا بررسی کنند که چه اتفاقی در این موزه افتاده است . گره در آنجا با دوست دافنی که Miyumi نام دارد در رابطه با مسابقاتی با انها صحبت می کند که دافنی قصد شرکت در ان را دارد ، او به انها می گوید که شرکت در این مسابقات کار بسیار سختی می باشد . در ادامه گروه به سامورایی سیاه رنگ بر می خورند و ماجراهای زیادی برای انها اتفاق می افتد . انیمیشن کارتونی Scooby Doo And the Samurai با دوبله گلوری یک انیمیشن زیبا در رابطه با اسکوبی دو و دوستانش می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Scooby Doo And the Samurai با دوبله گلوری

Scooby.Doo.Samurai.Sword.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.18_10.33.15]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خوانوادگی

– کارگردان : Christopher Berkeley

– شرکت سازنده : Warner Bros. Animation

– تهیه کننده : Paul Tibbitt

– نویسنده : Joe Ruby

– صدا پیشگان : Casey Kasem – Mindy Cohn – Grey DeLisle

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2009

– مدت زمان : 75 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 2 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, ممنون از اطلاع رسانیتون مشکل را بررسی و بزودی برطرف خواهیم کرد.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *