دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Jungle Bunch 2011 با دوبله گلوری

The Jungle Bunch 2011 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 2011 توسط کمپانی Région Midi-Pyrénées ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده David Alaux بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . در قطب جنوب حیوانات وحشی آن منطقه یک حکومت وحشیانه و خطرناک بر علیه پنگوئن ها ایجاد کرده اند . در همین راستا تامی و تنها خواهرش به اکوادور سفر می کنند تا بتوانند مطابق افسانه ها جنگجوهای افسانه ای پنگوئن را پیدا کنند و با کمک آنها خود و دوستانشان را از این وضعیت اسف بار برهانند و یک زندگی ارام در پیش گیرند . اما پس از اغاز سفر تامی متوجه می شود که این سفر سختی های بسیاری را در بر دارد و گروه پنگوئن های مبارز نیز آن چیزی که او فکرش را می کرد نیستند . انیمیشن کارتونی The Jungle Bunch 2011 با دوبله گلوری یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Jungle Bunch 2011 با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی The Jungle Bunch 2011 با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – خوانوادگی

– کارگردان : David Alaux

– شرکت سازنده : Région Midi-Pyrénées

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2011

– مدت زمان : 54 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : Mkv

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید.

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *