دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Beware the Eye of Amun-Ra 2018

انیمیشن “حفاظت از چشم آمون” یک فیلم کمدی و ترسناک محصول کشور انگلستان می باشد که در سال 2018 تهیه و منتشر شده است. کمپانی Rodney and Berty Films تولید کننده ی این انیمیشن می باشد و آقای کریس استارمر نیز کارگردانی این اثر را به عهده داشته است. از صداپیشگان برجسته این انیمیشن می توان به سایمون هاپکینز، نیل بروک، خوان آرچر، درک مک کوییستون، دیوید مندر، و کریس چاپلین اشاره کرد و آقایان Simon Hopkins و Chris Starmer نیز نویسنده این اثر هستند. این فیلم اولین بار در تاریخ 8 اکتبر 2018 در کشور انگلیس به طور عمومی منتشر گردید و تاکنون امتیاز 4.9 را از کاربران سایت IMDB دریافت کرده است.

خلاصه داستان: سرهنگ امرسون که همیشه در دفتر خود مشغول به کار بوده است، به تازگی این شانس را بدست آورده که به مصر سفر کند تا موارد امنیتی را در آنجا برای مراقبت از الماس گرانبهای چشم آمون پیاده کند. اما موضوعی او را دلسرد کرده است، زیرا مامور سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا، آقای ادی بارتون نیز او را در این سفر همراهی می کند و احتمالا لذت این ماموریت را از او خواهد گرفت. اما مشکل اصلی تر این است که الماس چشم آمون از آنها دزدیده می شود و او به همراه ادی بارتون باید این مشکل را بررسی و حل کند.

Beware the Eye of Amun-Ra 2018 center

مشخصات انیمیشن Beware the Eye of Amun-Ra 2018 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ترسناک

– کارگردان : Chris Starmer

– نویسنده : Simon Hopkins, Chris Starmer

– ستارگان : Simon Hopkins, Neil Brooke, Joanne Archer

– زمان انتشار : 8 اکتبر 2018

– ساخت کشور : انگلیس

– مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

– حجم : 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 4.9 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Beware the Eye of Amun-Ra 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *