دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis 2018

“دختران ابرقهرمان، افسانه آتلانتیس” یک انیمیشن زیبا و جذاب بر پایه فرانچایز Super Hero Girls کمپانی DC می باشد که در سال 2018 منتشر گردیده است. این انیمیشن آمریکایی پنجمین قسمت از این فرانچایز می باشد که توسط بخش انیمیشن شرکت وارنر بروس تهیه شده و توسط بخش Home Entertainment منتشر گردیده است. از این انیمیشن در جشنواره کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو در تاریخ 22 جولای 2018 رونمایی شد و در تاریخ دوم اکتبر نیز به صورت دیجیتالی و DVD در دسترس عموم قرار گرفت. این قسمت توسط Cecilia Aranovich و Ian Hamilton کارگردانی می شود و نویسندگی آن را خانم Shea Fontana به عهده دارد.

خلاصه داستان: روزهای زیادی بود که به صورت یکنواخت و بدون ایجاد هیچ رویداد مهمی سپری می شد، تا اینکه بالاخره کتاب قدرتمند افسانه ها از مدرسه Super Hero High دزدیده شد. برای اینکه راز آن کشف شود، اعضای گروه دختران ابرقهرمان نظیر واندر وومن، بت گرل، سوپر گرل، بامبلبی، و سایر دختران مجبور شدند تا به اعماق اقیانوس سفر کنند تا به شهر گمشده ی آتلانتیس برسند. آنها در آنجا با دزدان ساکن اقیانوس، به نام های مرا و سیرن برخورد می کنند که یک مسابقه وحشتناک را درست کرده اند. حالا گروه دختران ابرقهرمان DC برای پیدا کردن کتاب دزدیده شده و بازگرداندن آن به مدرسه، باید با یکدیگر همکاری کنند و از قدرت های خود برای موفقیت در این ماموریت استفاده نمایند.

DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis 2018 center

مشخصات انیمیشن DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis 2018 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن

– کارگردان : Cecilia Aranovich, Ian Hamilton

– نویسنده : Shea Fontana

– ستارگان : Yvette Nicole Brown, Greg Cipes, Teala Dunn

– زمان انتشار : 2 اکتبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 12 دقیقه

– حجم : 900 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 4.8 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *