دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

انیمه Naruto Shippuden The Lost Tower 2010

Naruto Shippuden The Lost Tower 2010 یک انیمه کارتونی می باشد که در سال 2010 توسط کمپانی Aniplex ساخته شده است . کارگردانی فیلم انیمیشن Naruto Shippuden The Lost Tower 2010 برعهده Masahiko Murata بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Ghost in the Shell Arise: Border 1 – Ghost Pain و Naruto SD: Rock Lee & His Ninja Pals را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . داستان این انیمه محبوب بر اساس یک سری مانگای ژاپنی با همین نام ساخته شده است که از سال 2007 تا کنون سریال و انیمیشن های مختلف و جذابی براساس آن ساخته شده است . داستان این انیمه در رابطه با یک نینجای جوان به نام ناروتو می باشد که در کودکی بدلیل حادثه ای که برای روستایشان افتاده است و پدرش به کمک روستا رفته و یک موجود شیطانی به نام روبای نه دم را شکست داده است همیشه در تنهای زدگی می کرده است تا اینکه یک روز یک نینجای خائن داستان زندگی او را برایش تعریف می کند و ناروتو تصمیم می گیرد که به بزرگترین نینجای جهان تبدیل شود .

سایر توضیحات : داستان این قسمت در جایی آغاز می شود که ناروتو در حال انجام دادن یک سری از تمرین های بسیار سخت می باشد که بر اثر یک اتفاق نادر بک گذشته سفر می کند پس از اینکه ناروتو با از سر گذراندن اتفاقات بسیاری متوجه می شود که به گذشته رفته است وارد شهری به نام لوران می شود در این شهر او او متوجه می شود که یک نقشه شیطانی در حال اجرا می باشد که اگر ناروتو جلوی این نقشه را نگیرد سرنوشت تمام انسان ها تغیر می کند به همین دلیل ناروتو تصمیم می گیرد که با تمام قدرت خود به مبارزه با این پدیده بپردازد .

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی

– کارگردان : Hajime Kamegaki

– شرکت سازنده : Aniplex

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Naruto Shippuden The Lost Tower 2010