دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Scooby-Doo! and the Gourmet Ghost 2018

سی و یکمین فیلم از فرانچایز اسکوبی دو با عنوان “اسکوبی دو و شبح شکمو” را در این پست برای شما فراهم کرده ایم که در سال 2018 تولید شده است. این انیمیشن کمدی و رازآلود که برای اولین بار به صورت یک فیلم سینمایی ساخته شده محصولی از کمپانی بزرگ وارنر بروس می باشد و توسط شعبه Home Entertainment منتشر گردیده است. این فیلم اولین بار در جشنواره کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو به نمایش گذاشته شد و در تاریخ 28 آگوست 2018 به صورت دیجیتالی توزیع گردید.

خلاصه داستان: داستان این فیلم یکی دیگر از قسمت هایی است که با شخصیت های محبوب فرهنگی ارتباط دارد. اعضای گروه مجددا با یک معمای دیگر روبرو می شوند. آنها به هتل Rocky Harbor Culinary Resort می روند تا در آنجا آقای بابی فلی، عموی فِرِد را ملاقات کنند و با یکی دیگر از آشپزهای برجسته آشنا شوند. آنها باید به دنبال افسانه ی شبح قرمز بروند که به هتل برگشته است. به همین دلیل، با کمک بابی و دوستش Giada De Laurentiis، گروه می خواهد به دنبال سرنخ ها برود تا از گم شدن آشپزها جلوگیری کند. در طول این ماموریت، شگی و اسکوبی همچنان درگیر غذاهای خوشمزه ای هستند که در آشپزخانه هتل درست می شود..

Scooby-Doo! and the Gourmet Ghost 2018 center

مشخصات انیمیشن Scooby-Doo! and the Gourmet Ghost 2018 :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – جنایی

– کارگردان : Doug Murphy

– نویسنده : Tim Sheridan

– ستارگان : Giada De Laurentiis, Bobby Flay, Grey Griffin

– زمان انتشار : 11 سپتامبر 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 17 دقیقه

– حجم : 400 مگابایت, 500 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 6.8 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Scooby-Doo! and the Gourmet Ghost 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *