دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Legend of King Solomon 2017

انیمیشن “افسانه سلیمان شاه” یا “زندگی سلیمان” محصولی از کشور مجارستان است که توسط کمپانی های Cinemon Entertainment و Eden Productions تولید شده است. این انیمیشن دارای ژانر تاریخی می باشد و داستان حضرت سلیمان را نقل می کند. وظیفه کارگردانی این اثر به عهده آلبرت هنان کامینسکی بوده است و افرادی نظیر اوری پپر، هانا لازلو، و ادن هارل نیز در آن به صداپیشگی پرداخته اند. این انیمیشن به زبان انگلیسی منتشر شده و در تاریخ 28 سپتامبر 2017 در دسترس عموم قرار گرفته است. این فیلم سعی کرده است تا داستان حضرت سلیمان را به زبانی ساده برای کودکان توضیح دهد و آنها را با این شخصیت افسانه ای آشنا کند.

خلاصه داستان: بلقیس، ملکه سرزمین سبا به اورشلیم می آید تا با سلیمان ازدواج کند. اما سلیمان در ابتدا باید از چندین مانع عبور کند و معماها را حل نماید. او به خوبی و با استعداد بالای خود از پس این کار برمی آید و پس از آن مجبور است تا نامی برای خود دست و پا کند. سلیمان به این نتیجه می رسد که بهترین کار این است که یک شیطان بزرگ و قدرتمند به نام ازمودیس را درون محفظه ای جادویی قرار دهد و او را به داخل شهر بیاورد. او از بهترین دوست خود که یک روباه به نام Toby است کمک می گیرد تا بتواند شیطان را زندانی کند. اما پس از مدتی، یک نفر از اعضای شهر هداد، سلیمان را بخاطر کاری که پدرش داوود با مردم او انجام داده بود نفرین می کند و باعث می شود تا شیطان از درون محفظه رها شود.

The Legend of King Solomon 2017 center

مشخصات انیمیشن The Legend of King Solomon 2017 :

– ژانر : انیمیشن – تاریخی

– کارگردان : Albert Hanan Kaminski

– نویسنده : Gyula Böszörményi

– ستارگان : Ori Pfeffer, Hana Laslo, Eden Har’el

– زمان انتشار : 28 سپتامبر 2017

– ساخت کشور : مجارستان

– مدت زمان : 1 ساعت و 20 دقیقه

– حجم : 680 مگابایت, 1.4 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 5.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

The Legend of King Solomon 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *