دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Citadels v9.0.1 برای اندروید و iOS

Citadels با ماجراجویی های خاص خود طرفداران بازی های استراتژیک را مجذوب خود خواهد کرد. به لطف تنوع زیاد گیم پلی این بازی، هرگز از این بازی خسته نخواهید شد. ساختمان ها، جنگ ها و لشکرکشی های نظامی، محاصره قلعه ها و حفاظت از برج مراقبت، جنگیدن با شمشیر برای دستیابی به گنج و ماجراجویی های متنوع روی نقشه های جدید همگی بخشی از این بازی هستند. شما می توانید بخشی از یک قبیله قوی باشید و یا قبیله خود را به همراه وسایل جنگی و نظامی تاسیس کنید. شما یک فرمانروای قوی هستید و در قلمروی خود بر همه چیز تسلط دارید. می توانید خانه ها و پل هایی بسازید و آن ها را با دیوارها و قلعه های بلند احاطه کنید و قلمروی خود را به یک ارگ قدرتمند تبدیل سازید. شوالیه های شجاع، کمانداران کشنده، وایکینگ های نترس و جادوگران مقتدر شما را در این راه همراهی کرده و از قلعه شما حفاظت خواهند نمود. در جنگ های قبیله ای تن به تن شرکت کنید و قهرمانان شما در میدان جنگ خود را نشان خواهند داد. هدف شما پیروزی بر دیگر رقیبان در سراسر جهان با استفاده از استراتژی است. تاکتیک های نظامی و اقتصادی بایستی بخشی از استراتژی شما باشند. در این بازی شما می توانید با استفاده از منابع مختلف به ساخت و گسترش شهر خود کمک کنید. همچنین شهر شما بدون داشتن قهرمان های مختلف یک شهر عادی محسوب می شود. پس با استفاده از توانایی خود به پرورش اسطوره های مختلف اقدام کنید.

*دقت کنید در هنگام نصب بایستی به اینترنت متصل بوده و 60 مگابایت فضای خالی اضافی مورد نیاز است*

citadels

سایر توضیحات: این بازی از سری بازی های استراتژیک شرکت webgames LLC می باشد که بر روی پلتفرم اندروید منتشر گردیده و تا کنون بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب شده است. ماجراجویی های جذاب و گرافیک مناسب این بازی استراتژیک از نقاط قوت آن محسوب می گردد و می تواند طرفداران بازی های استراتژیک را راضی نگه دارد.

Citadels

به روز رسانی :

1396/06/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *