دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Race Team Manager برای اندروید

بازی جدید Race Team Manager یک بازی بسیار زیبا در سبک ماشین سواری که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Big Bit Ltd برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در بازی Race Team Manager شما ابتدا در کارخانه اتومبیل سازی ، اتومبیل خود را طراحی و اسپرت می کنید و سپس انواع تست ها را از اتومبیل به عمل می آورید . زمانی که اتومبیل آماده شد باید با تیم های دیگر رایزنی کنید تا مسابقه برگزار کنید و اتومبیل را در مسابقات به رخ دیگران بکشید . در بازی Race Team Manager شما مدیریت یک تیم قوی را بر عهده خواهید گرفت و با مهارت بالای خود حرفیان را یکی پس از دیگری شکست می دهید . در بازی Race Team Manager اول از همه ماشین خریداری می کنید و به صورت دلخواه آن را رنگ و اسپرت می کنید ، سپس آن را از لحاظ فنی و تست های سرعت محک می زنید تا بتوانید و ماشین قدرتمندی را راهی مسابقات بکنید . با جمع آوری امتیازات از اتمام مراحل گوناگون و موفقیت در مسابقات کوچک ، قادر خواهید بود ماشین های بهتری تهیه و به مسابقات بزرگتر قدم بگذارید . این بازی دارای گرافیک بالا و همچنین گیم پلی بسیار جذابی می باشد . خودتان را آماده کنید که باید در بالا ترین سطح مسابقات شرکت کنید و با استفاده از مهارت خود بتوانید حریفان خود را پشت سر بگذارید .

 

ویژگی های بازی Race Team Manager :

– مدیریت مجموعه ای از ماشین های مختلف

– افکت های صوتی و جلوه های ویژه فوق العاده

– کنترل راحت و ساده بازی

– امکان شخصی سازی اتومبیل ها و اسپرت کردن آن ها به شکل های مختلف

– دارای مراحل مختلف

– سرپرستی تیم مسابقه

– دارای گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک بالا

RACE DA
Featuring all the best parts of a traditional racing game, overtakes, spectacular crashes, pit stops and blocks are all fully interactive using the latest cutting edge graphics and special effects

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *