دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AutoDesk Flame 2019.2.1 MAC

اگر بخواهیم در یک کلمه نرم افزار Autodesk Flame را توصیف کنیم باید از کلمه “بی نظیر” استفاده کنیم. شرکت بسیار بزرگ و نامی Autodesk سالهاست که نرم افزار های بسیار زیادی را به بازار عرضه کرده است. نرم افزار های بسیار زیادی توسط این شرکت و یا شرکت های مشابه روزانه روانه بازار می شوند و پس ار مدتی نیز از بازار خداحافظی می کنند. اما نرم افزار بسیار خوب Autodesk Flame پس از 20 سال از معرفی خود توانسته است همچنان سرپا بماند و به تولید آپدیت های جدید بپردازد. نرم افزار Autodesk Flame توسط شرکت های محتلفی استفاده می شود چرا تولید کی محصول گرافیکی با کیفیت همراه با یک محیط بسیار ساده اما کارا در سرعت تولید آنها بسیار تاثیر دارد. از همین رو سالهاست که شرکت های مختلف نیز از این ویژگی های استفاده می کنند و محصولات خود را با استفاده از این نرم افزار روانه بازار می کنند. نرم افزار Autodesk Flame یک مجموعه بسایر غنی از ابزارهای بسیار کارامد و خلاق است که نامی را برای پیشکسوتان عرصه طراحی یاداوری می کند…. Flame artist… .

سایر توضیحات: با استفاده از نرم افزار Autodesk Flame میتواند به سادگی صحنه های متحرک خود را در نرم افزارهای Max , Maya و ...  با فرمت FBX به صورت کاملبه Autodesk Flame وارد کنید و درون محیط سه بعدی به Composite تصاویر خود بپردازید.  همچنین پشتیبانی کامل از Mudbox را نیز به دیگر افتخارات این نرم افزار اضافه نمایید. یکی از بهترین خبرها برای کاربران و سازندگان جلوه های ویژه این است که شما میتوانید Pass های مورد نیاز خود را در رندرینگ به منظور عملیات Multi Pass Compositing به صورت کاملا شخصی و سفارشی ایجاد کنید و در Autodesk Flame از آنها استفاده کنید.

دانلود Autodesk Flame جدید

 

مشخصات نرم افزار Autodesk Flame 2019 :

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Autodesk

نوع نرم افزار : طراحی

نوع فایل : dmg

به روز رسانی :

1398/01/26 نسخه AutoDesk Flame 2019.2.1 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *