دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر A Demons Game نسخه PLAZA

بعضی اوقات در زندگی شما مجبور می شوید تا خود را وقف هدفی کنی تا بتوانید آن هدف را بدست آورید . شما باید خود را فدای هدف خود کنید تا بتوانید به سختی های راه قلبه کنید و به هدف اصلی خود برسید . اسم من دنیل می باشد من در گذشته یک زندگی ساده و معمولی داشتم ، من یک شغل شرافت مندانه داشتم و همسر و فرزندی دوست داشتنی من را در زندگی همراهی می کردند . اما همه چیز تغییر کرد ، حال من باید آنها را پس بگیرم و در این راه خود را نیز نجات دهم . من اماده ام که در این راه به هر مسیری پا بگذارم حتی اگر برای برای پس گرفتن خانواده ام مجبور به سفر به دنیای مردگان شوم . حال شما باید به دیوید کمک کرده تا خانواده خود را پس گرفته ور در این راه رمز و راز های زندگی او را نیز کشف کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای A Demons Game یک بازی ماجراجویی ترسناک می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی RP Studios ساخته شده است . همان طور که از توضیحات ابدتدایی داستان بازی پیداست داستان به نظر کلیشه ای و فاقر ایده های نو می باشد اما سازندگان قول داده اند که این بازی دارای داستانی عمیق و شکه کننده باشد . در این بازی شما به مکان های مختلفی سر می زنید که هرکدام دارای اسرار شگفت انگیز مخصوص به خود می باشند . دشمنان در این بازی با هوش مصنوعی بسیار جالبی طراحی شده اند و هرکدام به طور خاصی رفتار می کنند که این امر باعث بالاتر رفتن جذابیت گیم پلی این بازی شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر A Demons Game

مشخصات بازی A Demons Game :

نام بازی : A Demons Game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : RP Studios

منتشر کننده : RP Studios

سبک بازی : اکشن – ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

A Demons Game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *