دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ariel نسخه EARLY ACCESS

خود را برای یک داستان بسیار جذاب Survival آماده کنید! داستانی که در آن شما در نقش Ferdinand Ludec، یک ریاضی دان بسیار برجسته هستید که به طرز مشکوکی دزدیه می شود و حالا در پس نجات خود، درگیر یک داستان بسیار جالب می شود. پروفسور  Ferdinand Ludec به Ariel که یکی از قمر های اورانوس است سفر می کند به این امید که تمام سرنشینان و خدمه یک سفینه فضایی که اکثرا دانشمند بودند را پیدا کند. این شخص در تئوری Electro Mono-Pole بسیار قدرتمنند و صاحب نظر است  و همین مسئله او را در شرایطی قرار می دهد که در طول یک داستان، میزان تلاش و مقاومت خود را مورد آزمایش قرار دهد. Ariel همچنین نام یک پروژه مرموز است که توسط گروهی از افراد ناشناس پایه ریزی شده است. استگاه فضایی خالی از سکنه است چرا که تمام افراد و خدمه آن در طی 2 گروه اعزامی همه نابود شده اند و حالا شما تنها هستید. گرسنگی و کمبود غذا، و نیز زندگی به شرط عدم دیوانگی از خطرات این سرزمین خالی از سکنه است. اما آیا واقعیت چنین است؟

سایر توضیحات: بازی Ariel یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و ماجرایی است که بر اساس یک داستان علمی تخیلی ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک پروفسور به نام باید از سرزمینی فرار کنید که هیچ جای فراری از آن وجود ندارد. این بازی گرافیک جالبی بای تم آبی برخوردار است و در آن شما با تجهیزات مختلف فضایی و اسلحه های مختلف روبرو می شوید. بازی Ariel توسط یک گروه بسیار کوچک به نام Nuclear Fiction برای پلتفرم های ویندوز و مک تهیه و تولید شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Ariel جدید

مشخصات بازی Ariel :

نام بازی : Ariel

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nuclear Fiction

منتشر کننده : Nuclear Fiction

سبک بازی : اکشن -ماجرایی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Ariel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *