دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ashworld v0.7.5 – PC

Ashworld یکی از بازی های ماجرایی جهان باز بشمار می آید که داستانی در حدود صد سال پس از آخرالزمان را روایت می کند . آب و غذا ارزشمند ، نادر و مهمترین چیزهایی هستند که شما باید پیدا کنید . منطقه ای توسط گروهی خاص تسخیر شده است , گروهی از جنگجویان جاده ای که راه را بر مردمان می بندند و اموالشان را به غارت می برند . در طول شب , موجودات عجیب و غریبی به نام Skellies خود را نشان می دهند و در حال گسترش در دل خاک می باشند و زمانی نه چندان دور , به خطری بزرگ تبدیل خواهند شد . طیف گسترده ای از ابزار همانند اسلحه , اتومببیل و مواد خام وجود دارد که در طول بازی باید از تک تکشان به نحو احنست بهره ببرید و کمی این شرایط دشوار را برای خود ساده کنید .

سایر توضیحات : Ashworld یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Orangepixel طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به تمامی اماکن , ساختمان ها , غارهای زیرزمینی و ناشناخته منطقه سرک بکشید زیرا آیتم های مفید زیادی در دل این مکان ها نهفته است و می تواند در آینده کمک خوبی برای شما باشد . در کنار ماموریت های اصلی , یکسری ماموریت های فرعی نیز وجود دارد که کمی بیشتر شما را با گیم پلی بازی آشنا می کند و می توانید توانایی های خود را در طول بازی محک بزنید . در صورتی که عملکرد خوبی از خود نشان دهید بازی این اجازه را به شما می دهد تا توانایی و مهارت های خود را بهبود و ارتقا ببخشید .

مشخصات بازی Ashworld :

نام بازی : Ashworld

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Orangepixel

منتشر کننده : Orangepixel

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Ashworld

به روز رسانی :

1396/08/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *