دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bomber Crew Secret Weapons نسخه PLAZA

آیا برای خطرناک ترین ماموریت ممکن اماده اید ؟ دشمنی مخوف بدون هیچ علامتی از رادار در کمین است ، دشمنی که با دشمنان قبلی شما قابل مقایسه نیست .این نسخه از بازی علاوه بر بازی اصلی محتویات اضافه ی جدیدی تحت عنوان Secret Weapons را نیز در بر می گیرید ، این DLC جدید شامل یک Campaign جدید است که ارتقاء ها ، دشمنان و داستانی جدید دارد .تیم خودتان را به یک ماجراجویی جدید ببرید که در آن با شرایط اب و هوایی خطرناک روبرو می شوید ، در این راه دشمنانی با قابلیت هایی باورنکردنی بر سر راه شما قرار می گیرند ،آیا استقامت و توانایی این را دارید که تیمتان را دوباره به خانه برسانید ؟

سایر توضیحات : بازی Bomber Crew Secret Weapons محتویات جدیدی به بازیکنان پیشنهاد می کند ، از جمله جنگنده های جدید دشمن و دشمنانی کاملا متفاوت ، یک سیستم اب و هوایی جدید به بازی اضافه شده است که شما را در شرایط اب و هوایی سخت قرار می دهد ، شما با محیطی برفی روبرو خواهید شد که همواره با کولاک همراه است .ارتقاء های جدیدی همچون  Cannon Turret بیست میلی متری ، موشک های هدفیاب و … برای Bomber شما در نظر گرفته شده اند تا بتوانید در مقابل دشمنان جدید شانس بهتری برای پیروزی داشته باشید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر Bomber Crew Secret Weapons جدید

مشخصات بازی   Bomber Crew Secret Weapons:

نام بازی : Bomber Crew Secret Weapons

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Runner Duck

منتشر کننده : Curve Digital

سبک بازی :استراتژیک ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Bomber Crew Secret Weapons

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *