دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Broken Age Complete

بازی کامپیوتر Broken Age Complete یکی از بازی های سبک ماحرایی است که توسط Double Fine Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی نسخه کامل آن برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این نسخه , اولین بازی گرافیکی و ماجرایی Tim Schafer تیم شافر است که پس از شانزده سال ساخته شده و دوره ای خاص از تارخ را روایت می کند . این بازی توانسته است با گرافیک 2 بعدی , نقاشی های فوق العاده و موسیقی متن تاثیر گذار , بسیاری از توجه ها را به سمت خود جلب کند . بازی دارای دو کاراکتر دختر و پسر است که هرکدام داستان زندگی جداگانه ای داشته که به مرور و در طول بازی روایت خواهد شد . Vella Tartine و Shay Volta دو کاراکتر نوجوان بازی که در دو موقعیت عجیب و مشابه قرار می گیرند اما در دو جهانی کاملا متفاوت که در پایان بازی , سرگذشت جالب انتظار آنها را می کشد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا آزادانه شخصیت ها را کنترل کرده و روند داستان را تغییر دهید . داستان از آنجا آغاز می شود که مردم دهکده ای قرار است دخترک داستان ما به عنوان قربانی , تقدیم به هیولایی کنند . از طرفی دیگر Shay در یک سفینه فضایی که دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا است , توانایی هایش به چالش کشیده می شود و لحظلتی پرهیجان را به وجود می آورد . گرافیک قابل قبول , موسیقی متنی گوشنواز ساخته ارکستر سمفونیک ملبورن و مجموعه ای از معماهایی عالی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Broken Age Complete :

نام بازی : Broken Age Complete

نام بازی (فارسی) : شکستن قوانین

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Double Fine Productions

منتشر کننده : Double Fine Productions

سبک بازی : ماحرایی

  • 17 replies
    1. مبین says:

      حالا درست شد ولی بعد اینکه سه بار کامپیوتر رو خاموش روشن میکنم وقتی رو ایکون بازی کلیک میکنم بازی مینویسه بازی غیر فعال شده و کامپیوتر شما اجازه دسترسی به ان رو نمیده و باید دوباره بازیو حذف وبعد نصب کنم.

      پاسخ دادن
    2. Mobin says:

      سلام.ببخشید من وقتی بازیو نصب میکنم پیغام میده که بازی نمیتونه اجرا بشه مطمئن شوید کارت گرافیک جدید ترین نسخه است.حتی بازم به روز رسانی کردم دوباره پیغام
      داد. لطفا اگه میشه کمک کنید

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        دوست عزیز لطف کنید چندتا کار انجام بدید اول اینکه اخرین نسخه کارت گرافیکتون از خود برنامه کارت گرافیکتون دریافت کنید، دوم اینکه بازی رو یکبار پاک کنید و مجدد نصب کنید و سوم اینکه بازی رو منتقل کنید برروی کارت گرافیکتون تا با اینتل اجرا نشه

        پاسخ دادن
          • فراز محمدی says:

            ببینید من نمیدونم کارت گرافیکتون چی هست انویدیا یا ای ام دی هرکدوم که هست به تنظیماتش برید و بازی رو توش ادد کنید

            پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        میتونید فایل iso رو اکسترکت هم کنید
        بر روی فایل کلیک راست کنید و Extract فایل رو بزنید

        پاسخ دادن
    3. alireza says:

      سلام می خواستم بدونم فایل فشرده رو باز می کنم بعد ازم پسورد می خواد چی باید بزنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *