دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cashtronauts

Cashtronauts یک بازی چهار نفره زیبا است با قابلیت Split Screen ،آیا تا به حال در سطح کهکشان به مبارزه و جست و جو برای ثروت پرداخته اید ؟Cashtronauts  عینا یک بازی سریع است با موضوع پول دار شدن در سطح کهکشان . شما چه راهی را انتخاب می کنید ؟این بازی  عنوانی آرکید است با مبارزات فضایی و عناصر تجاری . در این بازی دایناسور های سرمایه دار بر کهکشان حکومت می کنند . شما باید با تمام قوا مبارزه کنید تا پولدار شوید ، حال انتخاب راه با خودتان است. می توانید یک شکارچی جایزه باشید ، یک دزد یا قاچاقچی یا حتی یک معدنچی  .با پیشروی در بازی شما RISK ها را باز می کنید که در واقع اصلاح کننده های گیم پلی بازی هستند ، شما می توانید ان ها را تنها با یک دکمه خاموش روشن کنید ، هر یک از RISK ها عناصر و خطر هایی جدید به گیم پلی بعدی شما اضافه می کند ولی به درامدتان می افزاید بنابر این هرچقدر که ریسک بازی را بالا ببرید درامد بسیار بیش تری خواهید داشت .دایناسور هایی بسیار سریع و دزد همواره در جست و جوی عنایمشان هستند به خصوص اگر این غنایم باقی مانده ی سوخته ی فضاپیمای شما باشد. باید بدانید فضا واقعا جای خطرناکی است حتی در بهترین حالت ! ایا شما آنقدر توانایی پیدا خواهید کرد که بازار را از ان خودتان کنید و در این رقابت پیروز بیرون بیایید ؟

سایر توضیحات : این بازی یک گیم پلی منحصر بفرد پیشنهاد می کند ، تا به حال فکر کردید چه اتفاقی می افتاد اگر مبارزات فضایی ، تجارت و یک گیم پلی اکشن و آرکید بسیار سریع با هم ترکیب می شدند ؟ پاسخ Cashtronauts است .فضاپیما های این بازی متنوع هستند هر موجودیتی که فضاپیما باشد دارای تنوع خواهد بود .این بازی به صورت Split Screen به شما اجازه می دهد در کنار دوستانتان به صورت چهار نفره با دسته  به صورت محلی بازی کنید و از یک گیم پلی زیبا و منحصر بفرد لذت ببرید. بازی با پیشروی شما بهبود پیدا می کند شما می توانید RISK های جدید پیدا کنید و با فعال سازی آن ها درامد خودتان و درجه ی سختی بازی را افزایش دهید .این بازی بازخورد های مثبتی از طرفداران داشته است و می تواند اوقات خوشی برای شما و دوستانتان بوجود بیاورد.


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی چهار نفره آرکید و اکشن کامپیوتر Cashtronauts جدید

مشخصات بازی   Cashtronauts:

نام بازی : Cashtronauts

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Simon Prefontaine

منتشر کننده : Simon Prefontaine

سبک بازی :اکشن ، آرکید ، چهار نفره

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Cashtronauts

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *