دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر In The Dead Of Night Urszulas Revenge

بازی In The Dead Of Night Urszulas Revenge در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Axed Game Studio ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی I.T.O.N.U.R یک بازی داستان محور بوده که دارای المان های RTS و Tower Defance می باشد . شما در این بازی کنترل شهر را در دست داشته باید منابع را جمع آوری کرده و سیستم دفاعی خود را ساخته قبل از آنکه زامبی های Urszula در شب هنگام سر برسند .

خلاصه داستان : در یک سرزمینی که جادوگران در آن زندگی می کنند . مردم در حال یادگیری جادو و استفاده از آن می باشند . زندگی بسیاری از بی گناهان در ترس گرفته شده و توسط قدرت های تاریک تسخیر می شوند . مهم نیست که چه سن و سالی داشته باشند . برخی با این سرنوشت مبارزه کرده و افرادی دیگر آن را به راحتی قبول می کنند . اما کسی نمی توانست از دست رفتن یکی از فرزندان خانواده ی Urszula را پیش بینی کند . Stricken که در غم از دست دادن فرزند خود بود با استفاده از سحر و جادو و به کمک استاد خود Silver Fox که از کاهانان اعظم کلیسای سیاه بود سعی در زنده شدن فرزند خود داشت . 10 سال عبادت بی وقفه ی آنها نتیجه داد و الهه ی ماه با یک پیشنهاد روح در ازای روح نزد آنها رفت . شوهر Urszula باید در تاریکی شب دختری را از خیابان گرفته و او را پیشکش می کرد تا بتواند دختر خود را به این جهان بازگرداند . گیم پلی بازی In The Dead Of Night Urszulas Revenge بسیار هیجان انگیز بوده و المان های خوبی را در قالب استراتژیک به کار برده است . گرافیک خیره کننده , گیم پلی روان و موسیقی متن فوق العاده همه از ویژگی های این بازی جذاب بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : In The Dead Of Night Urszulas Revenge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Axed Game Studio

منتشر کننده : Axed Game Studio

سبک بازی : استراتژیک

حجم فایل : 696 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *