دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Duke Nukem Forever Complete نسخه PLAZA و FitGirl

آیا این موجودات فضایی نفرت انگیز هنوز درس خود را یاد نگرفته اند و نمی خواهند سرنوشت خود را از اولین حمله خود به یاد بیاورند؟ Duke مدتی است که به کاهای دیگری مشغول شده و برای مدتی در حال استراحت بعد از ماموریت نابود کردن موجودات فضایی در اولین حمله آنها است. اما این موجودات بار دیگر به خود اجازه داده تا به زمین حمله کنند و Duke را از تفریحاتش باز دارند. این فضایی ها به دزدیدن مردم زمینی مشغول شده اند و این قضیه خشم Duke را بر انگیخته است و حال این قهرمان در تلاش است تا این موجودات را نابود کند. در بازی Duke Nukem Forever Complete شما باید در نقش دوک به جنگی بروید که بدون شک با پیروزی همراه است چرا که قدرت دوک بی نهایت است و می تواند دست های موجودات فضایی را نابود کند اما این پیروزی و شیرینی به راحتی به دست نمی آید و شما باید برای این هدف برنامه ریزی کنید.

سایر توضیحات: بازی Duke Nukem Forever Complete یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن است که در آن شما در نقش یک قهرمان با سابقه درخشان باید به جنگ دشمنانی بروید که به خود جرات داده و به زمین حمله کرده اند. گرافیک این بازی از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می توانید از جزئیات بسیار بالا و نیز تعداد بی شمار اسلحه و موجودات مختلف آن لذت ببرید. بازی Duke Nukem Forever Complete توسط شرکت برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت 2K Games به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Duke Nukem Forever Complete جدید

مشخصات بازی Duke Nukem Forever Complete :

نام بازی : Duke Nukem Forever Complete

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Gearbox Software

منتشر کننده : 2K Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Duke Nukem Forever Complete

به روز رسانی :

1396/04/18 نسخه FitGirl اضافه شد.