دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Eastside Hockey Manager

بازی Eastside Hockey Manager در سبک شبیه ساز , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Sports Interactive ساخته شده و استودیوی SEGA این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . EHM ارائه دهنده ی یکی از بهترین شبیه سازی ها در زمینه مدیریت هاکی می باشد و این فرصت را به بازیکنان می دهد تا تیم هاکی خود را مدیریت کرده و آنها را به بالاترین سطح هاکی در دنیا برساند .

خلاصه داستان : بازی Eastside Hockey Manager این امکان را به شما می دهد تا کنترل یک تیم کامل را بر عهده داشته باشید شما تصمیم خواهید گرفت تا با چه کسی قرارداد بسته و چه کسی را در لیست نقل و انتقالات خود قرار دهید . شما باید مدیریت یک تیم هاکی را طبق قاعده و اصول انجام دهید شما می توانید یک سرمربی انتخاب کرده تا تیم را رهبری کند حتی می توانید خودتان رهبری تیم را بر عهده بگیرید . هر کدام از این دو حالت را که انتخاب کنید می توانید نتایج مسابقه را به دو صورت آنلاین “Live” و یا دیدن قسمت های مهم بازی پیگیری کنید تمام این وقایع به وسیله ی یک موتور گرافیکی 2 بعدی امکان پذیر شده است . گیم پلی Eastside Hockey Manager بسیار جذاب بوده و شامل یک لیگ فرسایشی و حتی مسابقات اهدای جام می باشد . قدرت موتور بازی به نحوی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در بخش مولتی پلیر 30 بازیکن به صورت همزمان در نقشه حضور داشته و با یکدیگر به نبرد بپردازند . همچنین بسیاری ویژگی های دیگر در دل بازی نهفته است که در آپدیت های آینده به مرور زمان برای بازی منتشر خواهند شد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Eastside Hockey Manager

نام بازی (فارسی) : ایست ساید مدیریت هاکی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Sports Interactive

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : شبیه ساز , ورزشی

حجم فایل : 236 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *