دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Fable Fortune نسخه Early Access

Fable Fortune یکی از بازی های سبک استراتژیک است که در آن بازی آزادی عمل بسیاری در اختیارتان قرار می دهد و سرنوشت بازی توسط خودتان و با انتخاب هایی که در طول بازی اتخاذ می نمایید , شکل می گیرد .  بازی به عنوان یکی از شش قهرمان منحصر به فرد در یک بازی کارتی با گیم پلی پرسرعت و هیجان انگیز جذابیت های خاص خود را داراست . در آغاز اولین نبرد شما باید نحوه مبارزه و نگاه خود نسبت به بازی را تعیین نمایید . برای پیروزی در هر نبرد , تنها تلاش کافی نیست بلکه باید از هوش خود در بکار بردن بهترین استراتژی استفاده نمایید . پس از هر پیروزی , پاداشی عظیم در انتظار شما خواهد بود که می تواند شما را در مراحل بعدی کمک کند . انتخاب با شماست , در قالب یک نیروی شیطانی و به ایفای نقش بپردازید و یا مسیر خود را تغییر دهید .

سایر توضیحات : Fable Fortune یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Mediatonic و Flaming Fowl Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Mediatonic برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تبدیل شدن به کاراکتر خیر و شر می تواند توانایی های قهرمان اصلی را تغییر دهد و همین امر باعث می شود تا توانایی و خواص کارت های شما نیز تغییر کند . این بدان معنی است که شما می توانید نسبت به تصمیمات حریف خود واکنش نشان داده و استراتژی و کارت های خود را تغییر دهید . بازی علاوه بر بخش تکنفره از حالت های مختلفی از جمله co-op پشتیبانی می نماید . در حالت Co-op ، شما به نوبت به مبارزه می پردازید و این امکان به شما داده می شود تا بتوانید سایر تجهیزات و واحدهای مخصوص به خود را در اختیار پلیر دیگر قرار دهید . پیروزی هرگز به تنهایی میسر نخواهد شد و متحدین می توانند شما را در چنین مسیر سختی همراهی کنند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Fable Fortune

مشخصات بازی Fable Fortune :

نام بازی : Fable Fortune پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Mediatonic و Flaming Fowl Studios منتشر کننده : Mediatonic سبک بازی : استراتژیک نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM

Fable Fortune

  • 4 replies
    1. محمدحسین says:

      دوست عزیز لطفا این dlc compelet bundel rival رو قرار دهید به صورت جداقرار دهید و من هیچ جا پیدا نکردم و فقط در psn هست و این لینک https://store.playstation.com/#!/en-us/games/addons/need-for-speed-rivals-complete-edition-bundle-pack/cid=UP0006-BLUS31201_00-B000000000000935

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *