دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Fairy Fencer F Advent Dark Force تمام نسخه ها

در سالیان بسیار دور، زمانیکه خدایان مختلفی بر جهان حکمرانی می کردند، صلح و آشتی بر زمین سایه افکنده بود. اما پس از مدتی، جنگی سخت میان دو تن از خدایان رخ داد. این رخداد بسیار بزرگ و عظیم بود و اثرات مختلفی بر جهان نهاد. از همین رو خدایان تصمیم گرفتند تا اسلحه های بسیار قدرتمند خود را مهر و موم کنند و در سراسر جهان مخفی کنند. حالا زمان به جلو رفته است و افارد مختلفی پا به این دنیا می گذارند. قهرمان داستان ما، Fang نیز جزو همین افراد است. روزی از روزها او به یکی از این اسلحه ها دست پیدا کرد. حالا زمان انتخاب است. زمانی بسیار سرنوشت ساز! Fang باید تصمیم بگیرد که به سوی کدامین خدا برود. این انتخاب باعث می شود تا یکی از این دو خدا قدرت بگیرند و دوباره به قدرت بازگردند. بازی Fairy Fencer F Advent Dark Force روایتگر این داستان بسیار زیباست.

سایر توضیحات: بازی Fairy Fencer F Advent Dark Force از ساخته های شرکت IDEA FACTORY,COMPILE HEART یک بازی بسیار جالب در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی است که ویژگی های بسیار زیادی را شامل می شود. در این بازی شما به مفهوم انتخاب پی میبرید. زمانیکه دوستان به دشمن و دشمنان به دوست تبدلی می شوند! این بازی از 3 داستان مختلف تشکیل شده است و با توجه به انتخاب های شما می تواند پاین مختلفی داشته باشد. در بازی Fairy Fencer F Advent Dark Force همچنین شما می توانید به قدرتمندتر کردن اسلحه های خود بپردازید تا با استفاده از توانایی آنها بتوانید به راحتی انواع و اقسام غول های مختلف و موجودات خبیث را شکست دهید.

 – نسخه FitGirl به ورژن Build.20170218 به روزرسانی شده است و شامل پک های الحاقی زیر است:

Fairy Fencer F ADF Deluxe Pack
Fairy Fencer F ADF Fairy Set 1: Ahab and Leela
Fairy Fencer F ADF Fairy Set 2: Aques and Drulger
Fairy Fencer F ADF Fairy Set 3: Lars and Foxer
Fairy Fencer F ADF Ultimate Fencer Accessory Set
Fairy Fencer F ADF Ultimate Fencer Armor Set
Fairy Fencer F ADF Veteran Fencer Accessory Set
Fairy Fencer F ADF Veteran Fencer Armor Set

مشخصات بازی Fairy Fencer F Advent Dark Force :

نام بازی : Fairy Fencer F Advent Dark Force

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : IDEA FACTORY,COMPILE HEART

منتشر کننده : IDEA FACTORY,COMPILE HEART

سبک بازی : ماجراجویی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Fairy Fencer F Advent Dark Force