دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Fallen Mage نسخه Hi2u

سبک هک اند اسلش یکی از سبک های محبوب می باشد که از ژاپن برخاسته است ، این سبک که برای اولین بار در بازی های ژاپنی به کار رفت به دلیل سرعت بالای گیم پلی و اکشن بی حد و مرز به سرعت به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شد ، در دهه 90 و با ساخت بازی هایی نظیر Devil May Cry این سبک مورد توجه بسیاری از بازی سازان قرار گرفت به طوری که از آن تاریخ به بعد بازی های بسیاری در این سبک ساخته شده اند که می توان گفت اکثر آنها از بازی های موفق دوران خود بوده اند . استودیوی بازی سازی Dev4play یک استودیوی بازی سازی مستقل می باشد که در سال 2012 شکل گرفته است و از آن تاریخ به بعد موفق به خلق بازی های بسیار زیبایی شده است ، بازی رایانه ای Fallen Mage آخرین ساخته این استودیوی بازی سازی می باشد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Fallen Mage یک بازی نقش آفرینی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Dev4play ساخته شده و روانه بازار شده است . بازی مذکور با استفاده از المان های بازی های ماجراجویی ساخته شده است و می توان گفت نفسی تازه بر پیکره نقش آفرینی دمیده است . داستان بازی در رابطه با جادوگر جوانی به نام فلین می باشد که در حال آموزش توسط یک جادوگر زبده به نام ادوارد می باشد اما در میانه آموزش فلین تصمیم می گیرد که از جادو بر علیه انسان های معمولی استفاده کند ، ادوارد که با این مسئله مخالف می باشد تصمیم می گیرد که فلین را از میان بردارد غافل ار اینکه فلین یک سلاح قدرتمند در دست دارد . گیم پلی هک اند اسلش بهمراه المان های نقش آفرینی و ماجراجویی بازی رایانه ای Fallen Mage را به یک بازی منحصر به فرد تبدیل کرده است . این بازی در تاریخ 25 نوامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 85% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Fallen Mage نسخه Hi2u

مشخصات بازی Fallen Mage :

نام بازی : Fallen Mage

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Dev4play

منتشر کننده : Dev4play

سبک بازی : نقش آفرینی – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Fallen Mage

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *