دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Folk Tale Alpha 30 v0.5.3.5 نسخه ALI213

پیشرفت در جامعه ای که جاسوس های زیادی در آن وجود دارند بدون شک کار طاقت فرسایی است. همچنین این سختی زمانی بیشتر می شود که افرادی نیز قصد نابود کردن شما و براندازی شما را داشته باشند. بازی Folk Tale یک بازی شبیه ساز و نقش آفرینی است که در آن شما در نقش رهبر یک گروه از رعایا و کشاورزان ظاهر می شوید و باید با استفاده از منابع طبیعی به بازار این روستا رونق بدهید. البته نباید فراموش کنید که همواره عده ای نیز از پیشرفت جامعه ناراضی هستند چرا که نان آنها در گرو بدبختی مردم است. در بازی Folk Tale نیز گروهی قصد دارند تا شما را نابود کنند و راه پیشرفت را بر شما ببندند. در این مسیر شما می توانید قهرمانان مختلفی را پرورش دهید و به جنگ شیطان بزرگ بروید. شیطانی که قصد نابودی تمام افراد خوشبخت را دارد. البته در این مسیر و در مبارزات مختلف می توانید از شیرینی غنایم جنگی نیز سود ببرید و از این راه به پیشبرد اهدافتان کمک کنید.

سایر توضیحات: بازی Folk Tale یک بازی بسیار جذاب و با گرافیک بسیار عالی است که در آن به جزئیات صحنه توجه بسیار زیادی شده است. از این رو، گیمرها همواره المان های مختلف این بازی را با بازی های بسیار معروف نظیر Warcraft 3, The Settlers, Banished, The Guild 2, Majesty 2 و  Black and White 2 مقایسه می کنند که همین مسئله نمایانگر کیفیت بسیار بالای این بازی است. بازی Folk Tale توسط شرکت بازی سازی Games Foundry برای پلتفرم های مختلف نظیر ویندوز و مک عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی با گرافیک مدل Intel HD 4000 اجرا نخواهد شد*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Folk Tale جدید

مشخصات بازی Folk Tale :

نام بازی : Folk Tale

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Games Foundry

منتشر کننده : Games Foundry

سبک بازی : استراتژیک – نقش آفرینی – شبیه سازی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Folk Tale

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *