دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Frozen Drift Race نسخه HI2U

رانندگی در هوای سرد و در خیابان ها و جاده های برفی و لغزنده کار بسیار دشواری است. در این نوع آب و هوا بدون شک سیستم هدایت ماشین حال و هوای دیگری را برای راننده ترسیم خواهد کرد. ترمز ها به درستی عمل نمی کنند و سرعت زیاد بدون شک باعث تصادفات خطرناک خواهد شد. تجربه این نوع رانندگی در دنیای واقعی کار بسیار خطرناکی است و حتی فیلمسازان و بدلکاران ماهر نیز از این نوع آب و هوا گریزانند و فیلم برداری صحنه های مسابقه در این شرایط جوی کار بسیار پیچیده ای است. اما شرکت Dev4play اقدام به ساخت یک بازی جالب کرده است. یک بازی که به شما امکان تجربه این نوع رانندگی را می دهد. بازی Frozen Drift Race یکی از جالبترین بازی های سبک اتومبیل رانی و ماشین سواری است که مهارت رانندگی شما را در برف و بوران و جاده های یخ زده مورد آزمایش قرار می دهد. همانطور که گفته شد رانندگی در این هوا بسیار سخت تر از حالت عادی است اما با کمی تمرین می توانید به یکه تاز این جاده ها تبدیل شود.

سایر توضیحات: دریفت در جاده های عادی و بدون لغزندگی بسیار جذاب است اما تجربه دریفت در جاده های لغزنده بسیار لذتبخش تر و هیجان انگیزتر خواهد بود. بازی Frozen Drift Race یک بازی بسیار زیبا و جالب همراه با رقابتی سالم است که به شما امکان می دهد با خودرو های متنوع در 5 نوع جاده برفی به مسابقه و دریفت بپردازید. در این مسابقات شما می توانید با کسب امتیاز دریفت به خرید انواع ماشین های مختلف بپردازید و حتی مراحل جدیدی را آزاد کنید.

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

بازی frozen drift race جدید

مشخصات بازی Frozen Drift Race :

نام بازی : Frozen Drift Race

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Dev4play

منتشر کننده : Dev4play

سبک بازی : اکشن – ورزشی – ماشین و موتور سواری – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Frozen Drift Race

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *