دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Future Unfolding v1.3

بازی Future Unfolding یک بازی در سبک ماجراجویی است. حسی به نام کنجکاوی باعث می شود و که شما در مناظر بسیار زیبا و جذاب به گشت و گذار بپردازید و رازهای نهفته در این طبیعت بکر را کشف کنید. هیچ چیزی نیست و همه چیز هست! این شما هستید که باید صدای قلب خود را دنبال کنید. هیچ آموزشی وجود ندارد و شما باید طبق ندای درونی خود راه های مختلف را انتخاب کنید.این مناظر مانند یک خواب هستند. مانند خواب آزادید که به همه جا سفر کنید. سفری به دل طبیعتی که اسرار بسیار زیادی را در خود جای داده است. در بازی Future Unfolding شما با موجودات و حیوانات مختلفی روبرو می شوید. بعضی از آنها دوست هستند و به شما کمک می کنند تا پازل های مختلف را حل کنید و مناطق جدید را آزاد کنید اما بعضی نیز بسیار خطرناکند و باید از آنها دوری کنید و یا راهی پیدا کنید تا آنها را به سمت خود جلب کنید تا با یکدیگر دوست شوید. در این دنیای بزرگ امکان گم شدن شما است اما ابزارهایی به شما کمک می کنند تا راه خود را بیابید اما پایان این راه کجاست؟

سایر توضیحات: بازی Future Unfolding یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی است که در آن باید در یک دنیای بکر به جستجو بپردازید. جستجوی اسراری که بسیار جذاب هستند. این بازی توسط شرکت بازی سازی Spaces of Play UG برای پلتفرم های ویندوز و مکینتاش عرضه شده است. گرافیک این بازی با رنگ آمیزی بسیار خوبی طراحی شده است بطوریکه شادابی را به شما عرضه می کند و باعت آرامش شما خواهد شد.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Future Unfolding جدید

مشخصات بازی Future Unfolding :

نام بازی : Future Unfolding

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Spaces of Play UG

منتشر کننده : Spaces of Play UG

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Future Unfolding

به روز رسانی :

نسخه آپدیت 1.3 در تاریخ 97/2/19 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *