دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Galak Z

بازی Galak Z در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل 17-BIT ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . خود را برای یک مبارزه بزرگ فضایی در محیطی 2 بعدی آماده کنید . Galak Z با دارا بودن هوش مصنوعی فوق العاده در کنار یک اکشن جهان باز یادآور بازی های کلاسیک شوتر 16-bit می باشد . سیستم مبارزات و کنترل به گونه ای می باشد که نمونه ی آن را تاکنون مشاهده نکرده اید .

خلاصه بازی : خود را آماده ی یک نبرد فضایی 2 بعدی کنید . در بازی Galak Z شما در نقش کارکترهایی می باشید که از انیمیشن ها الهام گرفته شده است . در بازی استفاده از مخفی کاری و مهارت های دیگر برای از بین بردن دشمان باهوشی که شما را با چالش روبه رو می کنند لازم است . ویژگی های جدیدی به این نسخه اضافه شده است که می توان به Arcade Mode اشاره کرد با استفاده از این مود می توانید هر ماموریتی را که با شکست روبه رو شدید بدون مهم بودن تعداد تکرار مجدد آن را انجام دهید . در مود Rogue شما به همان سیستم کلاسیک 16-bit باز می گردید همچنین این مود برای زمانی که شما می خواهید از تمام مهارت های خود در درون بازی استفاده کنید نیز بهره می گیرد . بازی Galak Z با دارا بودن ماموریت های متنوع و زیاد با الهام گرفتن از انیمه های دهه ی 70 و 80 میلادی می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

مشخصات بازی : نام بازی : Galak Z پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : 17-BIT منتشر کننده : 17-BIT سبک بازی : اکشن نوع فایل : ISO
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *