دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Geometry Wars 3 Dimensions Evolved

Geometry Wars 3 Dimensions Evolved نام یک بازی  بسیار زیبا است که سبک آرکید را با گیم پلی اکشن و Bullet Hell ترکیب کرده است ، این بازی شما را به مبارزاتی بسیار مهیج به صورت سه بعدی خواهد برد و تجربه ای شگفت انگیز برای شما بوجود خواهد آورد .این عنوان را نباید از دست بدهید چون  یکی از بهترین های فرانچایز Geometry Wars است .Geometry Wars 3 Dimensions Evolved می تواند عنوانی باشد که مدت ها انتظارش را می کشیدید .این بازی بیش از 100 مرحله دارد که 40 تا از مراحل کاملا جدید هستند .این بازی حالت های گیم پلی کلاسیک را با گرافیک خیره کننده HD به شما ارائه می کند .Drone های جدیدی برای شما در نظر گرفته شده اند که  Attack, Collect, Ram, Snipe, Defend و جدید ترین آن ها Sweep drone را در بر می گیرند .

سایر توضیحات : برخی این بازی  را بهترین تجربه ی مدرن از بازی های آرکید می خوانند ، یک نسخه ی بسیار عالی برای طرفداران این بازی که برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است . این بازی مبارزات بسیار مهیج و Boss Fight های بسیار سختی به شما پیشنهاد می کند ، بازخورد های این بازی فوقالعاده هستند و امتیازات منتقدین به طور باورنکردنی برای این بازی بالا بوده است پس اگر از طرفداران بازی های آرکید هستید این عنوان را نباید از دست بدهید .به علاوه باید بدانید که این بازی از چند نفره محلی  ( با دسته ) پشتیبانی می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ارکید کامپیوتر Geometry Wars 3 Dimensions Evolved

مشخصات بازی   Geometry Wars 3 Dimensions Evolved:

نام بازی : Geometry Wars 3 Dimensions Evolved پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 شرکت سازنده : Lucid Games , Aspyr (Mac & Linux) منتشر کننده : Sierra, Activision, Aspyr (Mac, Linux) سبک بازی :اکشن ، آرکید نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

Geometry Wars 3 Dimensions Evolved

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *