دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر GIGA WRECKER نسخه PLAZA

چرا هیچ چیز سرجایش قرار ندارد ؟ هرروز زمین به طرز دیوانه واری بر خود میلرزد و ویرانی های عظیمی در مقابل چشمان مردم برجای می ماند . هیچکس نمی داند دلایل چنین اتفاقتی چیست تا اینکه همه داستان برملا می شود . ارتشی عظیم از روبات های شیطانی در درون زمین در حال ساماندهی هستند . سپاهی که سعی دارد تمامی موجودات روی زمین را برای همیشه از بین برد و حکومت خود را بنا سازد . Reika شخصیت اصلی داستان می باشد که برعلیه این دشمنان آهنی به پاخاسته و قادر است کنترل آنها را در دست گیرد و از قدرتشان برعلیه خودشان استفاده نماید . مراحل زیادی پیش رویتان قرار دارد , مراحلی با رنگ آمیزی و مناظری جنون آمیز که هرکدام به نوعی توانایی های شما را به چالش می کشد و سعی دارد سرعت عمل شما را در مواجه با رویدادهای مختلف مورد ارزیابی قرار دهد .

سایر توضیحات : GIGA WRECKER یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی GAME FREAK inc. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هر لحظه جان شما توسط مانع هایی که در بازی وجود دارد , تهدید می شود . این بازی ترکیبی از اکتشاف , فیزیک و نوآوری را به معرض نمایش می گذارد . برای نابودی دشمنان راه های مختلفی وجود دارد , یکی از آنها استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها می باشد که با عملکرد مناسب بازی این اجازه را به شما می دهد تا به تجهیزات جدیدتر و قدرتمندتری دست یابید . شخصیت اصلی بازی دارای قدرتی به نام ARCHE می باشد که توانایی ساخت سلاح با استفاده از اشیایی که در اطرافش قرار دارد را امکان پذیر می سازد . GIGA WRECKER با وجود داستانی دراماتیک و شخصیت های جذاب لحظات نابی را برای شما به ارمغان می آورد و در پایان بازی تجربه ای منحصر به فرد نصیبتان خواهد شد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر GIGA WRECKER نسخه PLAZA

مشخصات بازی GIGA WRECKER :

نام بازی : GIGA WRECKER

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GAME FREAK inc.

منتشر کننده : GAME FREAK inc.

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

GIGA WRECKER

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *