دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Grimoire Heralds of the Winged Exemplar

پس از گذشت 20 سال ، سرانجام یکی از بهترین بازی های سبک نقش آفرینی منتشر شد . Grimoire در واقع ادای احترامی به بازی های کلاسیک است و برای ساخت آن از بازی های زیادی از جمله Wizardry, Might & Magic, Lands of Lore, Anvil of Dawn, DungeonMaster و the Eye of the Beholder الهام گرفته شده است . گیم پلی بازی بیش از 600 ساعت به طول می انجامد . تمامی مراحل بوسیله دست طراحی شده و گرافیک 2بعدی حس و حال عجیبی را به پلیر منتقل می کند . بازی بیش از 244 نقشه را در خود جای داده که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و بنحوی توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشند .

سایر توضیحات : Grimoire Heralds of the Winged Exemplar یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Cleveland Mark Blakemore طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Golden Era Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . پبروزی تنها با قدرت به دست نخواهد آمد بلکه استفاده از استراتژی مناسب کلید پیروزی است . جالب است بدانید بازی علاوه بر اینکه دارای پایان های متفاوت است ، دارای آغازی های متفاوتی نیز خواهد بود . 240 هیولا ، بیش از 1000 آیتم ، 50 مهارت ، 14 رقابت نفسگیر و 15 مسابقه فوق حرفه ای ، معماهای چالش برانگیز ، وجود مجموعه کاملی از توانایی های بیش از 100 کاراکتر و صفحه نمایش قابل تنظیم تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Grimoire Heralds of the Winged Exemplar

مشخصات بازی Grimoire Heralds of the Winged Exemplar :

نام بازی : Grimoire Heralds of the Winged Exemplar

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cleveland Mark Blakemore

منتشر کننده : Golden Era Games

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Grimoire Heralds of the Winged Exemplar

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *